9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Icepick

Goede 4G mifi router

Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede 4G mifi router.. een die diverse 4G frequenties ondersteunt.. ik heb wel een speficieke vereiste.. hij moet automatisch al gaan werken als er stroom op komt te staan.. dus niet dat je eerst nog een knop moet indrukken na het aansluiten van de stroom om de routerfunctie in te schakelen. Weet iemand een goede mifi router die dit kan?

Bijdrager
    hnijveen

Stel die vraag eens bij bv: https://www.mifi-hotspot.nl. Hier heb ik mijn mifi ook gekocht en vooraf aankoop hebben ze me prima geholpen.

Bijdrager
    computer space

Koop gewoon een telefoon, veel goedkoper als hotspot.

Bijdrager
    KarelWillem

Pas een Wiko Tommy gekocht.
    Kostte maar liefst € 49,-, en daarmee kun je 4G hotspotten wat je wilt.

En met IFTT kun je vast de hotspot wel altijd en overal automatisch laten inschakelen.

Bijdrager
    Icepick

Wat is een wiki tommy? Op google komt er niet zoveel uit…
    Ik zoek echt een mifi router.. een telefoon is niet handig omdat je daar handelingen op moet verrichten als ie leeg is geweest.. Dit moet gelijk werken zodra er stroom op komt.. dus zonder tussenkomst.. ik zal mifi hotspot wel eens benaderen.

Bijdrager
    KarelWillem

Sorry; Wiko Tommy.

Dat is een telefoon inderdaad.

Bijdrager
    KarelWillem

…een telefoon is niet handig omdat je daar handelingen op moet verrichten als ie leeg is geweest…

Nee, dat is zeker niet persé waar.

Voorbeeld: ik stap in de auto, de (Android) telefoon connect met de radio, start Android Auto, schakelt WiFi uit.

Zonder dat ik ook maar één vinger uitsteek.

Dat trucje kun je eenvoudig bewerkstelligen door éénmalig op de telefoon aan te geven dat een apparaat ‘vertrouwd’ is. En dat apparaat kan alles zijn; van je Apple Watch tot aan een bluetooth speaker, radio of wat je verder maar kan verzinnen met bluetooth erin.

Bijdrager
    koen

Ik denk telkens dat er milf router staat. ;!

Bijdrager
    Shmoo

Dat zijn de beste maar die zijn helaas niet zo toegankelijk voor jongens die geilen op Apple spulletjes. ^

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.