30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

Goed zo Desk, Goed zo Turb..

Omdat dat andere draadje echt voor Bert is……

Mooi gedaan Desk en iedereen…….
    En die Turbanus is een mafkees met een groot hart……..

En een hart onder de riem kan je ook nog wel gebruiken, Turb, denk ik …
    Hou je taai,
    André

desk’s html versie

Bijdrager
    Delta_T

Goed plan,

Desk en Turb verdienen een pluim

Bij deze:

Bijdrager
    Larz

Top wat jullie voor anderen overhebben! Super! Lid van de maand in de exposé verdienen ze beide!

Bijdrager
    Freek.

Ik sluit me helemaal bij sally’s initiatief aan: Pluim voor Turb & Desk!

Bijdrager
    chonazz

Kunnen we er ook ff bij zeggen waarom? niet iedereen leest alle topic’s, ik kan ook niet echt volgen!
    Dus als ik weet waar het over gaat kan ik ook ff een pluim posten:-)

Bijdrager
    marloez

het gaat hierom. Inderdaad Desk en Turb, petje af en een dikke bos bloemen!bloemen

Bijdrager
    chonazz

Ik was al bezig het draadje te lezen, en ik kan jullie ook alleen maar proficait wensen met wat jullie gedaan hebben!
    Hier zet ik mijn hoed voor af.

Bijdrager
    Turbanus

Ik weet fff niet te reageren hier… maar ik zou het voor ieder van jullie hebben gedaan hoor. En Desk ook, dat weet ik wel zeker. Bovendien weet ik ook wel dat er nog wel meer van ons soort boeven hier rondzeilen…….. De actualiteit van Bert gaat nog eventjes voort…. ik concentreer me daarop natuurlijk…. maar bedankt voor jullie steun.

Bijdrager
    iRik

Top werk Turb en Desk!, een pluim voor jullie:)

Bijdrager
    Zweefvliegerke

Heel mooi gebaar vind ik…

Voor Desk en Turb:

Bijdrager
    Hobbes

Bijdrager
    trabant

een dikke tien! En een eervolle vermelding voor Amserdam die het idee had.

Bijdrager
    vogel

@Zweefvliegerke, wat ga jij met die veer doen? :)
    Ik dacht, laat ik mijn 4000e post eens nuttig besteden met het uitdelen van een meer dan terecht compliment!

Bijdrager
    Zweefvliegerke

dat is een pluim, of kennen ze dat in Nederland weer niet :?…

Bijdrager
    mekker

Mijn collega een amerikaan roept altijd fucking “A” als hij iets goed vind dus bij deze voor turbanus en deskman

[size=18:bf2381589e]FUCKING “A”[/size:bf2381589e]

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ik vindt het heel erg KOEL dat ze zoiets voor hen over hebben dus voor mij ook een pluim voor op de hoed.

lekker groot hoor :beret:

Bijdrager
    Zweefvliegerke

het is een prachtig boekje, maar welk lettertype (bij voorwoord en namen onderaan elke pagina) is het eigenlijk?

Bijdrager
    sally

desk’s html versie van het prachtige boekje

Bijdrager
    fistkikker

Terbo neemt zijn hoed af voor Deskman en Turbanus

En daar sluit ik me graag bij aan.

Top mannen, echt, waren er maar meer als jullie.

en natuurlijk ook alle ‘inzenders’. Zonder bloemen geen boekje……

Bijdrager
    iVeo

Ik draag nooit een hoedje, dus heb maar wat rozen voor jullie gehaald…..

En een kusje voor allebei toe :kiss: :kiss:
    (Hey Turb, niet zo blozen :wink: )

Bijdrager
    macpro

Voor alle “bloemisten” die ieder op hun eigen manier mee hebben geholpen aan de bloemenzee voor Bert:

Bijdrager
    Green

Het is een heel mooi boek geworden, petje af..

Bijdrager
    Deskman
    ”Zweefvliegerke”

het is een prachtig boekje, maar welk lettertype (bij voorwoord en namen onderaan elke pagina) is het eigenlijk?

Het lettertje van het voorwoord is de Fontin. En quess what: het is een op aanvraag verkrijgbaar fontje van een forumlid: Jos / Pille Klik

Verder fijn dat jullie dit initiatief allemaal zo in daad en hart ondersteunen.
    Ik ga hier vast nog eens iets heel diepzinnig over zeggen maar in het kort komt het er op neer dat ik het een fenomeen vindt dat een forum zoveel betrokkenheid kan bewerkstelligen. Misschien hebben jullie dat aan de tekenaars, aan Turb, Ams en aan mij te danken, maar vooral ook aan Bert zelf die in een aantal draadjes openhartig berichtte over het verloop van zijn ziekte.

Het is moeilijk de juiste toon te vinden, maar ik vind het een mooi beeld dat het boekje bij Bert onder handbereik is. Wat mij betreft mag hij het meenemen, waarheen hij ook gaat. Ik denk echter dat zijn vrouw en kinderen het bewaren en zich zo hun vader kunnen herinneren, als een man die het voor elkaar kreeg een hele groep volslagen vreemden voor zich te winnen. Bert heeft ons in zijn verhalen veel gegeven, veel emoties opgewekt en ook veel mensen tot denken en daden aangezet. Wij hebben daar maar een kleinigheidje tegenover gezet.

Het is zwaar te beseffen dat zo iemand het leven met de dood moet bekopen.

Bijdrager
    I-think

sluit ik me volledig bij aan deskman.
    Ik vind het echt heel tof dat jullie dit gedaan heben voor Bert, jammer dat ook ik mijn bloem niet kan terugvinden maar het is gewoon supertof gedaan!!
    Ik hoop dat er weer zo iets mocht gebeuren dat iedereen weer zoveel moeite zou doen!

Bijdrager
    Chartreuse

Mooi gezegd, Deskman, en inderdaad petje af voor jou en Turb omdat jullie dit allemaal hebben geregeld!

Bijdrager
    Seti-Hunter

Het is heel jammer dat er een paar inzendingen om wat voor reden dan ook niet zijn aangekomen. :(
    Misschien is het een idee om als jullie je creaties zelf te versturen.
    Ik wil ook best mijn adres hier posten…..zodat ik ze kan doorgeven aan Bert of aan de vrouw van Bert.
    Laat me het even weten….:?

Bijdrager
    Deskman

Ik heb mijn voorraad nog eens nagekeken, maar alles wat ik heb gekregen, rechtstreeks of via Turb heb ik gebruikt.

Stuur ze nogmaals door naar deskman@mac.com en dan zet ik ze in ieder geval nog even in het HTML en PFD-boekje.

Wil je het adres weten om per post te verzenden stuur dan even een PB aan Seti-hunter.

Bijdrager
    awesomemac

Zeker een toffe aktie van Turb en Desk!! Applause!!

Bijdrager
    GodzillaPresley

Inderdaad petje af voor allen die hieraan hebben meegewerkt, in het bijzonder Desk en Turb.

Bijdrager
    H@roldBeer

Goede actie van jullie, Turb en Desk

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.