15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    spw70

Goed moment voor nieuwe iMac te kopen of niet?

Ik sta voor de aankoop van een nieuwe Mac tussen nu een nieuwjaar. Heeft het zin even te wachten op nieuws of begrijp ik het goed en zijn de iMac’s pas vernieuwd? Ik mag deze computer trouwens bestellen van de baas en mag het iets meer zijn, jawel, ik mag mij is laten gaan. Nu vraag ik mij af of mijn bedenkingen dat ik prijs/kwaliteit het beste zit met de zwaarste iMac 27 inch klopt? Voor zo een 3000 euro heb ik dan blijkbaar wel wat in huis.

Bijdrager
    bramvdb

Ik zou gewoon kopen, computers die al een tijdje uit zijn hebben geen last meer van kinderziekten en als er een nieuwe uitkomt dan verschilt dat misschien met de oude maar zal je dat missen?

Bijdrager
    spw70

Ik bedoel eigenlijk meer het feit of ik geen spijt ga krijgen dat ik vandaag bestel en morgen zie dat er opnieuw een vernieuwing is in de vorm van nieuwe software of extra functies.:lol:

Bijdrager
    MichMich
    Bijdrager
    Maverick9898

Geen zorgen over maken. Die iMac wordt echt niet snel vernieuwd. En als ie dat wel wordt issie echt super veel sneller dan dat ie nu is. Als je een mooie iMac koopt dan issie nog tijden goed, geloof me;).

Bijdrager
    KarelWillem

Die spijt zul je op elk moment van een aankoop wel eens krijgen.
    Daar kan niemand wat zinnigs over zeggen.

Maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat er veel drastisch gaat veranderen.
    We hebben net een nieuwe OS update, iLife ’11 is behoorlijk vers van de pers en de iMacs zullen dit jaar zeker geen update meer krijgen.

Bijdrager
    SMTR

De huidige iMacs dateren van juli als ik mij niet vergis…. De kans dat er op korte termijn nieuwe komen lijkt dus erg klein. Als je hem echt nodig hebt zou ik hem gewoon kopen.

Bijdrager
    KarelWillem
    Maverick9898 op 17 november 2010

…als ie dat wel wordt issie echt super veel sneller dan dat ie nu is. Als je een mooie iMac koopt dan issie nog tijden goed…

Mooi stukje tekstwerk.:lol:

Bijdrager
    Afroman

De eerste update is zuur, de volgende updates zullen je aars oxideren.

Bijdrager
    Maverick9898
    KarelWillem op 17 november 2010
    Maverick9898 op 17 november 2010

…als ie dat wel wordt issie echt super veel sneller dan dat ie nu is. Als je een mooie iMac koopt dan issie nog tijden goed…

Mooi stukje tekstwerk.:lol:

Hehe dank je :D! Ik zie dit als mijn beste literaire stukje van de dag :P.

Bijdrager
    Afroman

Dus je lerares Nederlands heeft aandelen in rode pennen?

Bijdrager
    computer space

Een ander beeldscherm komt er iig de komende jaren niet. Dus qua looks ga je niet snel nat. Of de volgende iMac moet roze en van flexibel rubber worden, en dat is toevallig net je ding….

Bijdrager
    Maverick9898
    Afroman op 17 november 2010

Dus je lerares Nederlands heeft aandelen in rode pennen?

Ik denk ‘t, al ik nooit een Nederlands lerares heb gehad. Wel leraar overigens. Maar die heb ik nu niet meer natuurlijk. Zes jaar VWO is voor mij wel genoeg, wat betreft Nederlands;).

Bijdrager
    cogito

De 27″ i7 is een prima machine. Als je toch een fijn groot budget hebt, koop dan de versie met de extra SSD, draait erg prettig. Succes!

Bijdrager
    Hansi2124

Er zijn talloze topics die over jouw vraag gaan. Gevonden met de zoekfunctie:

http://www.onemorething.nl/community/topic/imac-uitverkocht-updates-om-de-hoek/page/2
    http://www.onemorething.nl/community/topic/wanneer-nieuwe-imacs-1
    http://www.onemorething.nl/community/topic/nieuwe-imac-in-oktober

Graag in één van deze topics verder graag, anders wordt het zo’n lange lijst;-)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.