5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Goed idee voor een iPhone App

Ik heb een goed idee voor een nieuwe App voor de iPhone, maar beschik niet over de kennis om het te ontwikkelen.
    ik wil ook niet zomaar mijn idee prijsgeven, dat snappen jullie wel.

Wat zijn mijn opties hierin, moet ik me gaan verdiepen in de ontwikkeling, om het toch zelf te doen (ik kom niet uit een ei, maar weet niet veel van programmeren) Is het redelijk makkelijk om onder de knie te krijgen? Of moet ik een partner zoeken?

Bijdrager
    The JM

Ik denk dat je dan iemand anders nodig hebt. De drempel om te programmeren voor de iPhone is laag, maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk is. Je hebt echt ervaring nodig met hoger programmeren wil je succesvol voor de iPhone ontwikkelen.
    Dat betekent niet dat je het niet kan leren als je er niets vanaf weet, maar het snelste is om een partner te zoeken.

Bijdrager
    MrTeal

ik zou een partner zoeken, het zal niet makkelijk zijn dit zo 1,2,3 onder de knie te hebben en je hele eigen app te maken.

Bijdrager
    Martens

Op het moment dat je een programma voor geld aanbiedt, krijg je ook te maken met support als er iets niet naar behoren werkt. Stel dat dat voorkomt, dan wordt het zweten als je zelf niet helemaal snapt waarom het mis gaat. Mijn advies is dus: neem iemand in de arm met kennis van programmeren op het iPhone-platform.

Bijdrager
    hamersvelt

Het wordt een heel simpel maar handig programma. Veel support zal er niet aan te pas komen, maar goede info.
    Is er hier niet iemand die er verstand van heeft?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.