8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Rob

Goed adres voor aankoop van Macpro 2013

Beste Lezers,

Ik ben me aan het oriënteren voor de aanschaf van een gebruikte MacPro 2013(trashcan).

Heeft iemand van jullie een goede tip voor een betrouwbare webshop waar ze deze verkopen?

Mvgt Rob

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Balsjer

Deze website mResell heeft er een aantal te koop staan.

Bijdrager
    Brombeer

Bijdrager
    KarelWillem

Qua waar voor je geld is alles beter dan die koektrommel natuurlijk. 😄

Maar die laatste link is wel erg zolderkamer hobby bouw.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Custom Made Mac i7

Dan nog liever een Mac Pro 5,1 die Mojave kan draaien.

Ik verkies trouwens deze laatste ook boven de trashcan. Hij is veel meer upgradeable. Helaas zal hij Catalina niet officieel ondersteunen maar die Custom Made Mac ondersteunt zelfs Mojave niet als ik het goed begrijp?

Bijdrager
    Rob

Dank allemaal voor jullie suggesties!

Bijdrager
    utah62

<p class=”cite”>Mac Hammer Fan op 30 augustus 2019 om 20:24</p>

Custom Made Mac i7

<iframe class=”wp-embedded-content” title=”“Custom Made Mac i7” — AppleSupport.me – AppleSupport.me” src=”https://www.applesupport.me/product/custom-made-mac-i7/embed/#?secret=plh9oqqS8j” width=”500″ height=”782″ frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no” sandbox=”allow-scripts” data-secret=”plh9oqqS8j”></iframe>

Dan nog liever een Mac Pro 5,1 die Mojave kan draaien.

Ik verkies trouwens deze laatste ook boven de trashcan. Hij is veel meer upgradeable. Helaas zal hij Catalina niet officieel ondersteunen maar die Custom Made Mac ondersteunt zelfs Mojave niet als ik het goed begrijp?

Gebruik nu sinds 1,5 jaar ook ‘de enige echte’ Mac Pro 5.1 12 core met Mojave. Snelle ssd’s erin, 48gb intern en nog 1tb HDD tot volle tevredenheid. Hoofdzakelijk voor filmmontage met Final Cut. Loopt als een tierelier.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.