7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnhoofd

Gmail traag met Hotmail-mail ophalen

(Weet niet of ik hier goed zit, verplaats topic maar indien nodig.)

Op aanraden van een vriend heb ik mijn Hotmail door laten sturen naar mijn Gmail. Dit omdat ik een beetje simpel werd van het continue inloggen in Mail op Hotmail. Vlak voordat ik gek werd van frustratie had ik na elke nieuwe login ongeveer een seconde of tien voordat-‘ie weer begon te zeuren.

Goed, nu komt mijn Hotmail dus op Gmail binnen (Hotmail heb ik verwijderd uit Mail). Maar ik vind dat het erg lang duurt voordat Gmail Hotmail-mail ophaalt (niet in Mail). Kan ik dat in Gmail ergens aanpassen?

Bijdrager
    chatsmit

Op welke manier heb je je Hotmail aan Gmail gekoppeld? Ik kan me voorstellen dat het trager is als je een gewone doorstuur hebt aangezet in Hotmail, naar Gmail. Dan ligt het er maar net aan wanneer Hotmail zo aardig is om de boel door te sturen naar Gmail..
    En via Mail haal je je postvak direct op in Hotmail, in dit geval dan dus een andere manier.
    Dus hoe heb je dit ingesteld?

Bijdrager
    stijnhoofd

Ik heb dit gewoon in Gmail ingesteld. Via Gmail haal ik Hotmail-mail op, dat kon ik gewoon in Gmail instellen. Er is toen een bevestigingsmail naar Hotmail gestuurd, alwaar ik moest bevestigen.

Bijdrager
    stijnhoofd

Ik heb dit gewoon in Gmail ingesteld. Via Gmail haal ik Hotmail-mail op, dat kon ik gewoon in Gmail instellen. Er is toen een bevestigingsmail naar Hotmail gestuurd, alwaar ik moest bevestigen.

Bijdrager
    chatsmit

Dan geef ik je weinig kans dat je zelf iets kunt doen om het te versnellen. Maar ik hoop dat een ander forum lid mij het tegendeel kan bewijzen!

Bijdrager
    stijnhoofd

En? Kan iemand chatsmit het tegendeel bewijzen?:)

Bijdrager
    Trat

Kan niet en hotmail zuigt. Chatsmit heeft gelijk.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.