3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan1989

Gmail op mijn macbook pro werkt niet.

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem sinds gisteren avond.

ik werk op een MacBook Pro 10,8 Mountain Lion Retina display i7, ik maak gebruik van de software “Mail” op de macbook pro. Sinds gisteren avond heb ik het volgende probleem, Ik ontvang op dit moment van mijn gmail werkaccount mails erg traag. Het rare is dat ik 2 gmail-accounts heb, een voor prive (die werkt wel snel) en een voor het werk ( die langzaam is op het moment). Vanmorgen werkte het weer en was alles snel, dus ik was ik erg blij en en nu is alles weer traag

Dingen die ik al geprobeerd:

• Ik heb de berichten verwijderd waarvan ik denk dat ze een error kunnen geven.
    • Ik heb de account gedelete en opnieuw erop gezet
    • Ik heb het ook geprobeerd op een Mac mini een Macbook (wit) en een Iphone en alle apparaten werken niet zoals het moet.
    • Op de website gmail.com kan ik wel mijn mail openen en werkt het ook gewoon snel en goed.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Nolte1989

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik zou eens in de instellingen van de mailaccounts kijken op gmail.com en vergelijken met elkaar. Bij (volgens mij) het kopje “Forwarding” (“Doorsturen” in het Nederlands) kun je IMAP etc. instellen.

Bijdrager
    Daan1989

Bedankt voor je reactie, ik heb niks veranderd in de afgelopen tijd. Dus hier zal het niet liggen denk ik

Gr Daan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.