8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    permafrost

Gmail op iphone se

Goedemiddag. Ik heb pas een Iphone Se. Ik maakte voor Gmail en account aan in mail. dat ging prima, alleen de 15.000 mails uit het verleden kwamen opeens binnen. Nu staat dat cijfer bij het mail-app-logo. Ik krijg het niet weg. Hoe markeer ik alle mails in één keer als gelezen? Ik vind alleen oude berichtn hierover op internet. En die oplossingen doen het niet.
    wat nu?

Bijdrager
    Q-collective

Log even in op je Gmail account op Gmail.com en markeer ze daar als gelezen. Aangezien het gesynchroniseert wordt over IMAP, zal het dan ook op je telefoon als gelezen worden gemarkeerd.

Bijdrager
    Shmoo

Dat is een conflict tussen de mailserver en het notificaties gedeelte.

De oplossing is volgens mij om naar de instellingen te gaan (berichtgevingen) en dan voor het mailprogramma Badge uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. Werkt dat niet dan moet je volgens mij het Gmail account verwijderen uit Mail. Badges uitschakelen > dan Gmail toevoegen en dan Badge weer activeren.

Hoop gedoe maar wel stoer.

Bijdrager
    permafrost

@ Q-collective: dat werkt niet merk ik.

@Shmoo
    : waar moet ik naar toe? Instellingen > Berichtgevingen vind ik niet. Zie ik onder die naam ook niet bij mail. Is het overigens een conflict op alle iPhones of alleen op de mijne? en wat is het notificatie -gedeelte?

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    permafrost

Ik heb beide volgordes va handelen geprobeerd en het werkt niet.

Bijdrager
    GoeieDag

Op iOS 11 (zojuist geprobeerd met een Gmail account): ga in Mail naar betreffende postbus, waar je dus al je Gmail mailtjes ziet; klik op Wijzig rechtsboven; nu zie je linksonder een knop met ‘Markeer alle’ en als je daarop drukt dan kun je uit het menuutje kiezen voor ‘Markeer als gelezen’. Klaar.

Bijdrager
    permafrost

Dank GoeieDag. Ik ging opgewekt aan de slag, maar ook dit werkte niet. In het begin wel, maar toen ik naar onderen scrolde in de lijst mails, bleken er slechte een aantal mails als gelezen aangemerkt te zijn. Ik herhaalde de aktie enkele keren om steeds een reeks mails ongelezen te verklaren. Ik stopte toen ik de ene keer na markering als ongelezen kon aanmerken en de andere keer alleen gelezen. Op een gegeven moment waren wel de cijfertjes bij het Mail-app verdwenen, maar zat ik nog met een berg mail waarvan een deel ongelezen, een deel gemerkt en een berg ongelezen.
    Toen heb ik het account weer verwijderd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.