13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Gmail of Hotmail voor foto-opslag gebruiken?

Ik probeer net GMail Drive te draaien, maar dat lijkt niet meer te werken.
    Weet iemand een manier om tijdens een vakantie een paar Gb aan foto’s online te backuppen?
    Dacht daar handig de 7Gb van Gmail voor te gebruiken, maar om nu alles als meeltje te gaan sturen…..
    Een alternatieve tippen site mag ook. Flickr en Picassa lijken wat beperkt in de ruimte.

Bijdrager
    hokkie

dropbox?

2 GB

Bijdrager
    sypie

Gmail: met deze handige applicatie kun je Gmail namelijk mounten als externe schijf…

Bijdrager
    Nikita

Flickr is beperkt, tenzij je betaald. Picasa staat dacht ik gekoppeld aan je Gmail account, toch? Ik kan me vergissen, maar ik ben tot nu toe nog niet tegen een limiet opgelopen…

Bijdrager
    chatsmit
    ”sypie”

Gmail: met deze handige applicatie kun je Gmail namelijk mounten als externe schijf…

Lang geleden al eens geprobeerd, toen hing programma regelmatig. Nu net weer een poging gewaagd en al voordat ik het kon gebruiken klapte het eruit… Leuk idee , maar nog niet af …

Bijdrager
    Pieterr
    Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Je Mac share delen en de foto’s daar naar toe uploaden?

Bijdrager
    timosterrenkunde

waarom geen nieuw hotmail account aanmaken. dan heb je 25 gb aan ruimte om dingen op te slaan.

gebruik het zelf altijd wanneer ik fotos moet doorsturen

Bijdrager
    Nikita

Omdat Hotmail op z’n best RUK werkt op een Mac… Zelfs in Firefox wil MS alleen maar de ‘lite’ versie voorschotelen, die half-kreupel werkt… :sealed:

Bijdrager
    computer space

Hotmail had ik al, maar die optie nog nooit gezien. Ziet er heel goed uit. Dat het met Mac ruk is boeit niet zo, op vakantie zit ik hws toch steeds met WinPC’s te uploaden. Het is als backup, dus mocht het ook weer ruk zijn de boel te downloaden, dan is dat maar even ruk, ik ga er van uit dat de CF kaartjes gewoon mee thuis komen.

Bijdrager
    Nikita

Alleen wel fijn als je het thuis met je Mac er ook weer vanaf kan halen, niet?

Bijdrager
    computer space

Zie mijn edit:D

Bijdrager
    Nikita

Ik heb even bij Picasa gekeken, daar is de standaard opslagcapaciteit 1 GB; maar kan worden geüpgraded naar maximaal 400 GB. Alleen mag je daar wel 500 dollar per jaar voor dokken 8)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.