2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    SunKeeper

Gmail Notifier stopt op 31 januari 2014 – alternatieven?

Ik gebruik al jaren Gmail Notifier omdat ik Gmail alleen via de webinterface gebruik. (werkt meer dan prima, en allergrootste voordeel nooit geen gezeik met lokale mail)

Alleen zoals bij wel meerdere producten van Google vinden ze het wel leuk om random af en toe ergens de stekker eruit te trekken. Laatst nog iGoogle-startpagina, nu de beurt aan Gmail Notifier.

De vraag is alleen wat het alternatief is. Je kunt in de instellingen activeren dat er desktop notifications getoond worden, via Safari. Echter werkt dat alleen als Chrome ook aan staat, wat geen optie is. Ik ga geen browser actief houden voor een knopje om email te kunnen openen (wat dan in Chrome zal openen, geen zin in)

Voorlopig ga ik dan een alias gebruiken rechtsonder in de Dock wat qua doorsturen hetzelfde gaat doen.
    Anderen zien misschien liever een alternatief, vandaar dit topic zodat er over te discussiƫren en overleggen valt.

Onderstaand het bericht van Google wat alle gebruikers als het goed is ontvangen hebben:

Bijdrager
    Wijtze

Google moet eens op houden met die handigheden te stoppen! Net als iGoogle, dat gebruikte ik veel als startpagina..

Geen idee of er een alternatief is.. Evt via mail?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.