2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    MacUser

Gmail Notifier ongelezen berichten teller werkt niet goed

Hallo Forum,

Op 1 van mijn 3 computers weigert de Gmail Notifier teller voor ongelezen berichten zichzelf na alle berichten te hebben gelezen te resetten. De teller geeft het totaal aan van berichten die ik in Gmail heb. De teller telt dus de verkeerde soort (alle) berichten op.

Op de overige 2 computers heb ik het probleem niet.
    Herinstallatie van Gmail Notifier heeft niet geholpen en ik zal dus vermoedelijk een of meerdere prefs/teller bestanden moeten wissen maar ik kan niet de juiste bestanden vinden.

Is er iemand die weet hoe ik dit probleempje op kan lossen ?

Alvast bedankt, groet Wim.

Bijdrager
    MacUser

UPDATE

Probleem is opgelost.

De oorzaak was het feit dat in de sleutelhanger voor het inloggen de gegevens waren opgeslagen van een ander Gmail account. Alle verkeerde tellerstanden kwamen van dat andere account.

Je kunt met de nieuwste Google Notifier wel switchen tussen de accounts maar blijkbaar worden de toegangsgegevens dan niet, of niet goed, bijgewerkt.

Na het deleten van alle Gmal/Notifier/Google inlog gegevens in de sleitelhanger, (beheer met het programma Sleutelhangertoegang in de map met Hulpprogramma’s) vroeg de Google Notifier na een herstart van de computer om de account gegevens en werd tevens de optie geboden om die op te slaan in de sleutelhanger. Daarmee werd een nieuwe sleutelhanger aangemaakt en daarna was het teller probleem voorbij.

Wim.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.