13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    vincentvega

gmail notifier meldt geen nieuwe berichten meer

Sinds een paar dagen meldt gmail notifier geen nieuwe berichten meer. dit begon terwijl ik een oudere versie geinstalleerd had. ik heb eerst de plist weggegooid zonder resultaat. op dite van google zag ik dat er een nieuwe versie beschikbaar. was die heb ik geinstalleerd maar zonder resultaat. ik kan wel berichten opstellen of naar mijn in box gaan.
    Herkent iemand dit probleem en heb je een oplossing?

Bijdrager
    Niet meer hier

Ik heb geen oplossing maar sinds kort werkt ook mijn Notifier niet meer. Misschien een fout bij de Googleservers ofzoiets.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Ik had het ook.. De mijne doet het inmiddels alweer…

Waar het nou aan gelegen heeft weet ik niet…

Maar check even of je in safari niet toevallig met een andere account bent ingelogd, dan doet ie het namelijk zeker niet.

Bijdrager
    vincentvega

sinds wanneer deed hij het niet en weer wel?
    ik heb maar 1 account dus dat kan het probleem niet zijn

Bijdrager
    TRET

Ik heb het ook! Zelfs als ik check now click komt m’n testberichtje niet in Gmail notifier. Ik kom er net achter omdat ik Gmail niet als hoofdaccount heb. Gebruik ik dus niet zo heel veel. Het zou toch wel handig zijn als ie het weer doet…. nog iemand suggesties?

Bijdrager
    TRET

Ik heb zelf een oplossing gevonden. Het werkt weer. Heel simpel. Gewoon gmailnotifier even uit zetten (door op het envelopje te klikken en Quit Gmailnotifier te doen) en weer aan. Misschien werkt het bij anderen ook?

Bijdrager
    vincentvega

dat heb ik gisteren ook geprobeerd. zal het nog eens proberen. misschien is er sinds gisteravond iets veranderd op de server. ben nu op mijn werk dus kan het nog niet proberen.

Bijdrager
    dejonge789

Hebben jullie het over Gmail Status of over Gmail Notifier, bij doet Gmail Status het namelijk niet….

Bijdrager
    vincentvega

notifier

Bijdrager
    SplendidMac

Mijn deed het ook een poosje niet. Sinds een half uurtje ofzo werkt ie weer:lol:

Bijdrager
    vincentvega

hij doet het sinds vanochtend weer. en ik heb zelf nilks gedaan. opnieuw opstarten bodd geen soelaas. het een nachtje laten rusten wel!:D

Bijdrager
    d.vtwesteinde

Zelfde probleem hier, maar geduld blijkt geen schone zaak. Wachten haalt niets uit. Gmail notifier blijft stil….

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.