7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

Gmail: Mass mail versturen

Hee,

Ik heb een vraagje: Is het mogelijk zonder al te veel omwegen, al de e-mail adressen waarvan je ooit een mail hebt gehad in je Gmail, tegelijk hetzelfde bericht te sturen?

Zoja, hoe?

In ieder geval bedankt!

Bijdrager
    iJoost

Ehm… Onder Contactpersonen een groep aanmaken? En dan Selecteer alle…

Overigens vind ik de term “mass mailen” wat ongelukkig. Ik heb een bloedhekel aan spam en spammers.:-(

Bijdrager
    Gastonw

Ja ik wist geen betere. Het zit zo dat ik voor Artsen zonder Grenzen een loterij heb georganiseerd met mijn klas, en dat mensen op onze site hun gegevens en lotnummers invullen, zodat wij hun kunnen contacteren als ze prijs hebben. Als ze de tel. niet opnemen ofzo willen we toch iedereen een mail sturen dat de lotnummers met prijswinnaars online staan, vandaar;)

Bijdrager
    iJoost

Ik had al zo’n vermoeden dat het dit keer niet echt 60.000 zouden zijn.;-)

Bijdrager
    Pieterr

Niet meer dan 100 in één keer sturen.

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=22839

Sending limits

In an effort to fight spam and prevent abuse, Google will temporarily disable your account if you send a message to more than 500 recipients or if you send a large number of undeliverable messages. If you use a POP or IMAP client (Microsoft Outlook or Apple Mail, e.g.), you may only send a message to 100 people at a time. Your account should be re-enabled within 24 hours.

Bijdrager
    arri

en gebruik daarvoor (altijd) het BCC veld

Moderator
    Night

Een waarschuwing vooraf: Gmail is heel erg alert op dit soort acties en zal weldra (na een adres of 100) alle medewerking staken. (ervaring)

EDIT: zie ook het bericht van Pieter

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.