6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Gmail en GCal syncen met Mail en iCal

Is het mogelijk om mijn email in Mail te synchroniseren met Gmail (zodat ik alle gelezen berichtjes in Mail ook gelezen heb ik Gmail)? En kan ik, zonder me te abbonneren op Google Calendar (dat werkt hier niet lekker), Google Calendar synchroniseren met iCal? Ik heb het forum al een beetje rondgezocht, maar nog niets (werkends) gevonden…

Alvast bedankt…

Bijdrager
    Statenweg

Om je mail gesynchroniseerd te houden kun je simpel gebruik maken van het IMAP-protocol.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Statenweg”

Om je mail gesynchroniseerd te houden kun je simpel gebruik maken van het IMAP-protocol.

Al geprobeerd. Werkt erg traag, als ik 1 mailtje heb staat er dat ik er 2 heb (1 in inkomend, 1 in alle berichten). Het werkt naar mijn weten erg slecht.

Bijdrager
    macsiem

gCal en iCal zijn perfect met elkaar te verbinden. Alles gaat automatisch. Ik heb nu op al mijn Appels een identieke calender. Op elke computer kan ik nu toevoegen en veranderen

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=99355

Bijdrager
    iJeroen
    ”macsiem”

gCal en iCal zijn perfect met elkaar te verbinden. Alles gaat automatisch. Ik heb nu op al mijn Appels een identieke calender. Op elke computer kan ik nu toevoegen en veranderen

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=99355

Ook al geprobeerd. Nadeel ervan is, zoals ik hier gevraagd heb, dat ik 3 tabjes heb, en dat, elke keer als ik een afspraak toevoeg, hij er standaard een herinnering op zet, waardoor ik voor elke afspraak een melding in beeld krijg. Als dit op te lossen is zou dit inderdaad wel prima werken, en bloedsnel ook…

Bijdrager
    Dorkiban

Volgens mij kun je in de settings van Google uitzetten dat hij herinnereingen meegeeft….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.