6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

Gmail dubbel in Mail

Weet iemand hoe het komt dat alle berichten die ik binnenkrijg op mijn gmail-adres dubbel terechtkomen in Apple Mail? Ik heb bij de gmail-instellingen nochtans alleen pop ingeschakeld en doorsturen + imap uitgeschakeld. Graag hulp want dit is knap vervelend. Dank.

Bijdrager
    julesp

Je kan beter IMAP gebruiken, dat synchroniseert je mail, met de gmail server. POP download het naar je computer, en verwijderd het dan van de gmail server. Welicht kan dat helpen :)

Bijdrager
    junjur

ik heb dat probleem ook eens gehad. Volgens mij met veel googelen opgelost. Het is op te lossen via de settings van Gmail. Ga daarheen, en dan naar de “labs” functie. Enable daar Advanced IMAP controls. Ga vervolgens naar “labels” bovenaan, en kies de mappen die je nodig hebt. Vervolgens moet je de mappen van Gmail in Mail.app, toewijzen aan mappen in Mail.app. Hoe dit in elkaar zit, ben ik even kwijt.

Ergens heb ik het gevonden, ik zal even voor je verder zoeken.

Bijdrager
    junjur

ik heb het gevonden. Volg deze instructies op. Verder denk ik dat je dit zelf met een beetje googlen ook wel had kunnen vinden.

Bijdrager
    Geedee

Dankjewel … enne … ik had al flink wat gegoogled voor ik de vraag stelde hoor. Maar even aan herinneren kan nooit kwaad hé;-)

Bijdrager
    Saabs

Jongens! Ik word gek! 5 dezelfde e-mails (bij bijna elke e-mail die ik ontvang of verstuur) in mijn Mail app. Het is 1 doodgewoon Gmail account .. Help!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.