9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

gmail dark mode

ik lees op het net dat Gmail dark mode ondersteunt maar ik vind geen instelling terug waarover men spreekt bij de instellingen van gmail

Bijdrager
    Shmoo

Zal wel gewoon in de website zitten. Dan werkt het alleen als je je systeem ook op dark mode hebt staan.

Bijdrager
    Webbiker

Onder Instellingen > Thema’s kun je voor een donker thema kiezen, maar dat is niet afhankelijk van de dark/light modus van het OS. Een native support zie ik ook niet.

Bijdrager
    tav

<p class=”cite”>Webbiker op 5 november 2019 om 09:22</p>
    Onder Instellingen > Thema’s kun je voor een donker thema kiezen, maar dat is niet afhankelijk van de dark/light modus van het OS. Een native support zie ik ook niet.

Ik vind geen optie thema’s onder  instellingen ?

Inactief
    Anoniem

Staat onder “Display & Brightness”.

Bijdrager
    tav

<p class=”cite”>koen op 5 november 2019 om 17:42</p>
    Staat onder “Display & Brightness”.

Ik vind ook geen display &brightness in de instellingen van gmail

Inactief
    Anoniem

Oh, sorry, dat is op iOS 🤦‍♂️

Bijdrager
    Webbiker

Ik vind geen optie thema’s onder  instellingen ?

Ik neem aan dat je gmail.com in je browser bedoeld en niet Ă©Ă©n of andere app van een derde partij. Als je gmail opent in de browser heb je rechtsboven een instellingen icoon (tandwieltje). Als je daar op klikt krijg een pulldown waarin je de optie Instellingen hebt. Als je dat aanklikt, dan krijg je een vrij chaotische view met allerlei instellingen. Bovenin de view heb je een aantal tabs, waarbij de laatste Thema’s heet. Klik daarop en dan heb je een knop Thema instellen, klik vervolgens daarop. Je hebt dan keuze uit een boel thema’s, rechts naast de Default staat een thema met de naam Donker.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door Webbiker.
    Bijdrager
    tav

Op ios idd….. nu vandaag was het automatisch  in orde , dark mode en ook de thema instelling is nu terug te vinden in de instellingen ….. ik had  ook al gelezen dat het een tijd ging duren eer het bij iedereen  beschikbaar zou zijn

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.