6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ndunsbergen

Gmail: compatibiliteitsweergave

Hallo OMT,

Mijn ma die heeft afgelopen week een nieuwe telefoon gekocht, de Samsung Galaxy mini. (ja ik zij ook koop een iphone maar okey, ze wou ook een ipad. Deze telefoon en dan een ipad er bij.)

En zo als dat gaat bij Android moet je een gmail account aan maken. Ik gebruik zelf ook gmail dus dat was verder geen probleem. Tot dat ze gmail wou openen op de computer

Gmail geeft steeds te melding aan dat de compatibiliteitsweergave aan staat. We hebben dat uit gezet via extra en dan http://www.google.com en http://www.gmail.com enz uit de lijst te halen.

Vervolgens zou het volgens die uitleg moeten werken. Maar dat is dus niet zo, als we internet explorer opnieuw opstarten of de computer opnieuw opstarten heeft het geen nut. De melding blijft maar komen!

Ook op de andere computers werkt het niet.
    Het gaat om windows xp met internet explorer 8.

Alvast bedankt

Screenshots:

/uploads/community/337c82da6ab61c6aad2f408a289e1d21a0bf3d98_0.png

Bijdrager
    Yggdrasil

Hey,

1. Ik zij?
    2. Probeer even of het lukt met Google Chrome of Mozilla Firefox. Aangezien Google Chrome van dezelfde makers is als de webdienst heb je daar misschien meer kans om het probleem op te lossen.

Maar eh, wat heeft dit te zien met Mac of Apple? Je spreekt over een Windows PC, een Android telefoon en Gmail. Het is wel een webdienst maar verder houdt dit nergens verband met iets van Apple. Geen idee of dit mag…

Bijdrager
    ndunsbergen

Nou ik ben zelf een groot apple fan en als het werkt kan ik zeggen: ,,misschien moet je toch een iMac kopen want dat werkt veel beter. Bij apple hebben ze dat soort problemen niet”

Bijdrager
    AppleStef

Heeft dus niets te maken met Apple…

Huisregels:

Mac vs. PC
    OMT is een Appleforum. Over andere besturingssystemen spreken is niet taboe, maar er moet wel een link met Apple hardware of software zijn. Hetzelfde geldt voor andere besturingssystemen zoals Linux, Android enz.

Bijdrager
    ndunsbergen

Erg jammer dit, naar okey

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, helaas…..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.