4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    lord anubis

gmail account geblokkeerd door mail.app voldoet niet aan de eisen.

Iemand een oplossing voor het volgende.
    Onder de FC van 10.11 had ik geen inlog problemen met mijn mail.
    Nu met de GM 10.11 is mijn gmail account geblokkeerd omdat het mijn paswoord niet meer accepteert en krijg melding dat de app niet voldoet aan de standaard beveiliging eisen. ( vrij vertaald uit engels ).

Iemand hetzelfde of is dit puur toeval. En oplossing hiervoor. Het account verwijderen verwijderd ook je mail uit mail van dat account en dat vind ik nog steeds het belachelijkste idee wat er bestaat. En om 4,6Gb te kopieren voor iets wat misschien niet werkt is ook nogal wat.

Terzijde merk ik dat er degelijk verschillen zijn tussen de FC en GM versie. Muis problemen en enkle andere waren voorbij en heb ze nu weer.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    computer space

Ik zou mijn mail sowieso af en toe bachuppen. In mbox formaat kun je het eenvoudig in andere apps en accounts invoegen. 4.6 Gb is peanuts.

Bijdrager
    JJmac

Is er misschien bij de update in de beveiliging aankopen via gecertificeerde site’s aangevinkt.

Bijdrager
    lord anubis

Hoi,

bedankt voor jullie reacties.

Ik backup mijn mail iedere 3dgn,
    4.6Gb is alleen voor de gmail account.
    En deze opnieuw importeren duurde eerder om iets te testen toch enige uren.

Niets veranderd, laatste programma wat onder de Fc uitging was mail, toen update naar Gm, daarna de iCloud setting configureren. dan als eerste mail weer opgestart, mail ging de de boel omzetten melding, mail ging mail ophalen en voila.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.