6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    akkie

Glossy monitor

Ik ben op zoek naar een alternatief voor de Thunderbolt Cinema Display, zoals zovelen. Maar ik wil graag een glossy scherm houden, zoals ook mijn Macbook zelf is. Heeft er iemand een tip?

Bijdrager
    McPim

Die Dell U2717D is niet zo glossy als het Thunderbolt display, zit er een beetje tussenin: “The screen surface is a very light matte anti-glare solution that some users may refer to as ‘semi-gloss”. Zie hier voor foto’s met het scherm uit.

@akkie: als je thunderbolt display het nog gewoon doet dan neem ik aan dat je naar een hogere resolutie op zoek bent? Of zijn er andere redenen waarom je zoekt naar een alternatief?

Geblokkeerd
    Humain

De Macbook heeft diverse gradaties van glossyness, de 2015 die ik nu heb is bijvoorbeeld veel minder glossy dan de 2010.
    Reflecties worden steeds minder duidelijk.

Bijdrager
    akkie

@mcpin Aangezien de thunderbolt display van Apple (LG) niet meer leverbaar is, moet ik wel op zoek naar een alternatief.
    @humain Het gaat om 15.4″ MacBookPro Retina 2015 modellen (MJLQ2N), de laatste zonder Touch Bar
    Bedankt voor het meedenken!

Bijdrager
    McPim
    akkie op 11 januari 2017

@mcpim Aangezien de thunderbolt display van Apple (LG) niet meer leverbaar is, moet ik wel op zoek naar een alternatief.

Oh op die fiets, dacht dat je die van jezelf wilde vervangen :nerd: Ik zie dat ze refurbished of 2e hands nog duurder zijn dan de Dell hierboven, tss.. Buiten die Dell zijn er weinig glossy schermen te vinden, ik zou me er niet blind op staren (haha) en ook kijken naar ‘normale’ schermen. Het went snel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.