30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)
  • Q:
    Bijdrager
    marcapple

gloednieuwe iphone 5s krom

hallo,

ik baal nogal erg, want ik het nog geen 2 weken een nieuwe iphone 5s. mijn eerste was namelijk kapot gegaan.

nu merk ik dat de nieuwe 5s krom is. ik had gelezen dat er veel meer mensen zijn die dit probleem hebben. valt dit onder garantie en wordt dit probleem door apple vergoed? of laten me ze zitten met deze KROMME iPhone?

Bijdrager
    KarelWillem

Als een iPhone krom is, waar deze recht hoort te zijn, valt dit natuurlijk onder de garantie.

Bijdrager
    belfortmac

2 weken oud!!
    Meteen terug naar Apple, daar hoef je toch niet over na te denken:-?

Edit

Zie in je profiel dat je bij de Mediamarkt werkt, daar gekocht ook nog misschien!!

Bijdrager
    marcapple

ik zit namelijk te denken dat ze kunnen zeggen dat het door mijn eigen toedoen is. en dat ze dan gewoon zeggen van: dit hoeven wij niet te vergoeden.

Bijdrager
    marcapple

ja idd bij de mediamarkt gekocht.

Bijdrager
    belfortmac

Als je daar werknemer bent zal het hoop ik toch niet zo moeilijk zijn om aanspraak op je garantie te maken hoop ik!
    Inpakken en morgen mee terugnemen als je gaat werken. kom op zeg:)

Edit

En waarom zou het je eigen schuld zijn dan?

@Hokkie

Je was me net voor:-D

Bijdrager
    hokkie

Je werkt bij de mediamarkt en bent “terughoudend” over iets retour te brengen naar je eigen baas? Ik heb zelf ook bij de MM gewerkt, je ruilt daar het product gewoon om en stuurt die kromme iPhone retour leverancier. Ik zie daar juist het gemak voor jou!

Waarom zou het aan jou liggen?

Bijdrager
    marcapple

ik ga morgen ook naar de zaak ermee. ff kijke wat ze ermee gaan doen, maar de fout hiervan ligt bij apple. ik wilde alleen weten of dat iemand kon bevestigen dat dit onder garantie valt en dat ik gewoon recht heb op een nieuwe iphone

Bijdrager
    belfortmac

Laat je morgen even weten hoe het is afgelopen:)

Bijdrager
    marcapple

ja, ik ben zelf ook benieuwd. uit ervaring verwacht ik dat hij opgestuurd zou worden. maar ga gewoon proberen meteen een nieuwe te regelen.

ik hou jullie wel op de hoogte.

Bijdrager
    belfortmac

Succes(y)

Geblokkeerd
    Anoniem

Pics or it didn’t happen.

Bijdrager
    Shmoo

Volgend jaar is een kromme telefoon + display helemaal Ze Bombe!

Ik denk dat het gewoon een feature is van de iPhone 5s.

Bijdrager
    GoeieDag
    marcapple op 09 maart 2014

ik zit namelijk te denken dat ze kunnen zeggen dat het door mijn eigen toedoen is. en dat ze dan gewoon zeggen van: dit hoeven wij niet te vergoeden.

Ik denk dat je al terecht nattigheid voelt.
    Want het is een enigszins vreemd verhaal: begint ie nu zomaar -als een stuk hout- krom te trekken? Zo niet, dan had je het toch wel eerder moeten kunnen zien. De schijn heb je in ieder geval tegen…

Bijdrager
    Niels

Klinkt toch verdacht veel als het verhaal van de dikke Amerikaan en z’n broekzak, maar tuurlijk, alles is de schuld van Apple, iPhones zijn zo kut en ondegelijk gebouwd…

Bijdrager
    MauritsBD

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar een foto..

Moderator
    Maarten
    marcapple op 09 maart 2014

…want ik het nog geen 2 weken een nieuwe iphone 5s…

Minder dan twee weken, is dat dan geen DOA (death on arrival) bij de MediaMarkt? Lijkt mij zonder twijfel een garantiekwestie, als er geen zichtbare schade is (intern of extern) wat wijst op dat er forse kracht is uitgeoefend op de iPhone.

Bijdrager
    Ostinato

Ja zet maar ‘ns een foto online van dat ding. Ik geloof helemaal niks van dit verhaal.

Bijdrager
    Dorkiban
    Shmoo op 09 maart 2014

Volgend jaar is een kromme telefoon + display helemaal Ze Bombe!

Ik denk dat het gewoon een feature is van de iPhone 5s.

Looolz

Bijdrager
    Henk Jan de Bruijn

Mij lijkt dat wel handig eigenlijk. Niks aan doen.

Bijdrager
    marcapple

http://[/img http://

en als je et als nog niet geloofd zeg dan gewoon niks, aan jullie heb ik namelijk ook helemaal niets dan

Bijdrager
    marcapple

??

Bijdrager
    marcapple

Bijdrager
    marcapple

1 van de 2 laat hij dus maar zien

Geblokkeerd
    Anoniem

Apart dat zoiets voor kan komen, maar je weet het natuurlijk nooit bij dit soort dingen. Het enige wat ik niet begrijp is dat je niet direct ermee terug ging in plaats van eerst hier te vragen of dat je het wel moest doen (niet dat dat erg is, maar het helpt niet aan de geloofwaardigheid). Het spreekt vanzelf dat je een nieuwe hoort te krijgen.

Bijdrager
    hokkie

Deze kromming merk je nu pas op? Dit zou ik al doorhebben als ik hem uit de doos zou halen en anders wel als ik hem één keer op tafel zou leggen…

Maar goed, je geloofwaardigheid bepaalt je baas wel, ik ben niet diegene die daar een oordeel over wil geven. Ben benieuwd naar de “oplossing”.

Bijdrager
    marcapple

net terug van de zaak. -__-…. hele discussies met apple gehad samen met mijn directeur. wat er nu gebeurd is: apple heeft toegegeven dat dit een productiefout is. sommige toestellen worden heel warm tijdens het opladen/ gebruik. dit heeft ertoe geleid dat het toestel is gaan buigen. ook hebben ze gezegd dat als ik nu naar hun ging om een nieuwe te eisen, dat ik dan geen nieuwe kreeg maar een refurbished toestel kreeg. wanneer ik hem zou opsturen via de zaak, dan zouden ze wel ineens een nieuwe 5s op gaan sturen.

het is een beetje krom, hoe dit alles is verlopen. ik heb mijn toestel gewoon opgestuurd en binnenkort heb ik als het goed is een nieuwe binnen.

Bijdrager
    Godfather

Wettelijk gezien is de leverancier aansprakelijk, je werkgever dus, hoe die dat uitvecht met de fabrikant is niet jouw probleem. Hoe ‘krom’ dit ook is:P

Geblokkeerd
    Anoniem

Geen nieuwe terwijl het wel een productiefout is? Alsof het nog niet erg genoeg is dat je met een kromme telefoon van €700+ zit, moet je er ook nog moeite voor doen een goeie vervanging te krijgen.. Slecht geregeld aan hun kant.

Bijdrager
    marcapple op 10 maart 2014

het is een beetje krom, hoe dit alles is verlopen.

HA-HA

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.