6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Marko

Gloednieuwe HP scanner niet aan de praat te krijgen in OSX

We hebben een HP scanjet 7400 C USB, ingeplugd, laatste drivers van internet geplukt, installatie gaat goed.
    Maar zodra we in PS5.5 proberen te importeren crash HP Precision Scan Pro en af en toe komt er een melding dat de scanner niet kan worden gevonden….. De HP scanjet PS plugin werkt ook niet …..

Onder OS9 werkte het apparaat als een zonnetje, plug en play:)

Wie helpt me? De G4 draait nu op OSX en daarin moet ie ook werken:)

Bijdrager
    servir frais

hey ik heb ook een 7400c op het werk maar is ondertussen wel al een tweetal jaartjes oud zunne ! en neen onder os x zul je hem niet aan de praat krijgen, heb me reeds suf gezocht naar updates van drivers…

tim

Bijdrager
    Zout

HP SUCKS!!!! mijn nieuw gekochte HP scanner stuur ik nu aan onder VPC, onder OSX werkt ie echt zo k*t! Toch staat er op de doos: Build for OSX

Bijdrager
    Ruben

Ik had destijd problemen mijn nieuw Canon scanner aan de praat te krijgen onder OS X, uiteindelijk is het me gelukt met VueScan, misschien voor jou ook een oplossing?

http://www.hamrick.com

Bijdrager
    Harrie

Ik heb een nieuwe HP scanjet 4760v gekocht. Build voor OS X. Toen ik uiteindelijk via de HP site de volgens hen juiste software had bleek het ding naar eigen inzicht te scannen. soms wel, soms niet, soms de helft. Ik wordt er gek van!!!!!!:cry:

Bijdrager
    rnbprod

Heb hier een Epson Perfection 1250 scanner draaien zonder drivers, werkte meteen goed met het programma Image Capture van OSX.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.