15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    daantje22

Gleuf tussen bezel en scherm ipad mini normaal?

Bijdrager

Ik heb zelf de zwarte iPad Mini en ervaar het zelfde. Vooral veel stof en rommel gaat tussen de gleuf zitten.

Bijdrager
    daantje22

boven en onder zit hij goed aangesloten en aan de zijkanten van die gleuven. mijn ipad 3 heeft dat totaal niet, en iphone 5 alleen aan de bovenkant een beetje

Bijdrager
    KarelWillem

Ik dacht eerst: shit! dat heb ik ook.

Tot ik me bedacht dat ik er een cover met achterzijde om heen had zitten.:wink:

Nee, bij mij zit het echt retestrak aangesloten.
    Geen sleuf te zien.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ehm… hoort dat niet zo?
    Mijn iPhone heeft een gleufje, alle andere iPhones die ik ooit heb gezien hebben dat ook. Bij de iPad Mini is dat vast niet anders.

Bijdrager
    Drixels

bij mijn ipad mini komt er soms wat vuil tussen zitten, en dat valt wel op bij een zwart exemplaar:D

Bijdrager
    Ni3l55

Heb ik ook bij mijn iPod. Het is niet erg.

Bijdrager
    Arthur345

bezel? is dat normaal nl?

Bijdrager
    Soulshaker

Ja , dat is “normaal” NL.

Bijdrager
    daantje22

Dus ik ben niet de enige die zo’n rand heeft tussen de bezel en het glas zo te lezen

Bijdrager
    KarelWillem

Links en rechts en boven en onder hoort toch wel min of meer gelijk te zijn?
    Of niet?

Bijdrager
    recoiller

Mijn iPhone heeft het niet.. gelukkig. Ik zou me er denk ik aan irriteren..
    Eens kijken in de Apple store of de modellen daar het hebben..

Bijdrager
    daantje22

@karelwillem: de boven en onderkant van het scherm zit de bezel vast tegen het glas (zoals Apple ook beweert in hun ipad mini filmpje) alleen links en rechts van het ipad mini scherm zitten er gleuven die zoals je kunt zien van dun naar dik naar dun lopen en niet eens “recht” zijn

Bijdrager
    KarelWillem

Ik kan met de beste wil van de wereld geen verschil ontdekken in boven/onder en links/rechts op onze iPad mini.

Maar misschien ligt dat aan mijn ogen hoor.:wink:

Bijdrager
    daantje22

Dan heb jij geluk;)

Ik was straks bij onze dixons en daar hadden de showmodellen ook geen gleuf en zat alles ook naadloos aangesloten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.