9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Gies

Gizmo en Wannado Livebox

Als ik via Gizmo naar iemand bel die ook Gizmo heeft, hoor ik niets. De andere hoort mij ook niet? Ik ben er achter gekomen dat het waarschijnlijk aan mijn Livebox ligt? Heeft iemand Gizmo en een livebox waar het wel werkt? Zo, ja wat zijn de instellingen van de Livebox?

Dank

Bijdrager
    t.leffers

Hmm, da’s vreemd. Ik gebruik ook Gizmo in combinatie met een Livebox, maar hier geen problemen hoor.Volgens mij kun je in Gizmo instellen welke poorten ie gebruikt; die moet je dan openzetten op je livebox: ip-adres van je livebox invullen in safari => Op Firewall klikken => Op Toevoegen klikken => gegevens invullen die je in Gizmo hebt ingevuld en klaar.
    Kijk ook eens in de voorkeuren van Gizmo welke bron gebruikt wordt als geluidsinvoer en -uitvoer.

succes.

Bijdrager
    Gies

Dank voor de snelle reactie. Ik heb poorten opgen gezet in de livebox en vervolgens mijn gizmo poorten aangepast aan de open poorten. De audio gaan gewoon via de Built in. Ik ben sinds kort overgestapt van KPN-lijn naar Orange-lijn. (Orange heeft Wanadoo overgenomen) Misschien is dat het?

Dank

Bijdrager
    Gies

Als ik Echo of partyline bel hoort ik wel alles. Wanneer ik iemand anders bel hoor ik hem wel overgaan maar wanneer er verbinding is hoor ik niets meer.

Bijdrager
    t.leffers

Tjsa, dan weet ik het ook niet; Je theorie over de internetverbinding (eerst KPN en nu Orange) kun je wel vergeten hoor. Zou niet weten waarom dat verschil zou maken. Hier doet ie ’t zoals gezegd prima via Orange.

Bijdrager
    Gies

Wat zijn jou poorten?

Bijdrager
    t.leffers

Ik heb niet eens m’n poorten openstaan in de livebox, dus daar zal het probleem bij jou niet zitten denk ik.
    Start het programma Audio/MIDI-configuratie eens op. Daar moet bij Audio-invoer de structuur op 44100,0 Hz staan.

Bijdrager
    Gies

Ja die instellingen heb ik ook. Mijn audio is ook zoals het moet.

DANK DANK maar helaas werkt het nog niet.

Bijdrager
    Gies

Heeft iemand anders nog een mogelijke oplossing???

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.