4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    IndoMac

GimmeSomeTune en de covers

Dag beste mensen,
    Weet iemand of (en zo ja: hoe?) je de covers die met GST binnenkomen in iTunes kan plaatsen?
    Lijkt mij handig.
    Vast dank.

Bijdrager
    MacMeijers

Met de afbeeldingen weet ik het niet gaat bij met de iTunes store, maar met de lyrics kies je rechtermuisknop -> edit -> voeg toe aan iTunes. Zou met afbeeldingen wel eens het zelfde kunnen werken.

Bijdrager
    Kees G

Ik weet niet wat voor covers er met GST mee komen, omdat ik niet weet wat GST is.
    Maar je kunt in iTunes elk plaatje plakken wat je wilt.
    Dus een plaatje van een internetsite copieren (ik doe dat af en toe van Amazon.com) en dan naar het betreffende nummer in iTunes, cmd+i en plakken bij illustraties, of direct in de lijstweergave in het vak voor illustraties.

Bijdrager
    IndoMac
    ”Kees

Ik weet niet wat voor covers er met GST mee komen, omdat ik niet weet wat GST is.
    Maar je kunt in iTunes elk plaatje plakken wat je wilt.
    Dus een plaatje van een internetsite copieren (ik doe dat af en toe van Amazon.com) en dan naar het betreffende nummer in iTunes, cmd+i en plakken bij illustraties, of direct in de lijstweergave in het vak voor illustraties.

Wat GST betekent staat m.i. in de itemtitel.
    Dat plakken van internet ken ik, maar dat is wat omslachtig en veel werk.
    Ik heb gemerkt dat GST soms wel een cover laat zien en dat het linksonder bij iTunes leeg blijft.
    De suggestie van MacMeijers lukt inderdaad bij lyrics, maar ik heb geen mogelijkheid voor de covers gevonden.
    Dus …..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.