8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sunneh

[Gezocht] Username/Password programma

Goede middag allemaal,

Dankzij de vele site’s waar ik op geregistreerd sta zoals stockphoto site’s kan ik de bomen door het bos niet meer zien. Minimaal 5 pogingen om achter de juiste inlog gegevens komen is niet ideaal zoals jullie weten, vandaar deze vraag.

Ik hoor weleens vaker dat er goede ap’s zijn voor het opslaan van belangrijke informatie, maar maken jullie hier ook gebruik van. Zoja, welk programma raad jij aan?

Sorry dat ik de zoekfunctie hiervoor gebruik want hoop meer op een recent antwoord dan soms van 2005 ;).

“Cheers”,

Bijdrager
    Nikita

In Safari: Voorkeuren > Formulieren > “Gebruikersnamen en wachtwoorden” aanvinken. Dan onthoudt Safari het in elk geval.
    In Firefox: Voorkeuren > Beveiliging > “Wachtwoorden voor websites onthouden” aanvinken.

Bijdrager
    Xigh

Naja de goedkoopste manier is om gewoon een tekstbestandje te maken en als je er dan een wachtwoord op wilt het zippen met een wachtwoord er op.

Bijdrager
    joffrie

Wallet is misschien wel iets voor jouw?

Bijdrager
    Bor

Gewoon in Safari, werkt bij mij perfect!

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”Bor”

Gewoon in Safari, werkt bij mij perfect!

Deze wachtwoorden worden dan toegevoegd aan je “sleutelhanger”.
    Je kan daarnaast ook zelf met de hand wachtwoorden opslaan in deze “sleutelhanger” met sleutelhangertoegang in het mapje hulpprogramma’s.

Bijdrager
    psuedo
    ”joffrie”

Is “jou” altijd “jouw” in België? :wink:

Even ontopic.. wachtwoorden laten onthouden door je browser is natuurlijk niet verstandig. Ikzelf ben een 1000 verschillende wachtwoorden gebruiker en gebruik veel al de methode eerder genoemd namelijk een tekstbestand zippen met een extreem lang wachtwoord en die zou je kunnen opschrijven op papier en ergens bewaren (voor belangrijke wachtwoorden dan hè!).

Veel succes

Bijdrager
    Sunneh
    ”joffrie”

Hmz wallet he? ziet er goed uit!

Ga het eens proberen.. thanks!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.