4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Andre Mesker

Gezocht; tijdelijk opbergsysteem voor offsetplaten.

Omdat hier veel mensen uit de grafische wereld zitten durf ik deze vraag hier wel te stellen:

Wij zijn op zoek naar een tijdelijk opbergsysteem voor offsetplaten. De platen komen uit onze c.t.p. belichter en moeten dan tijdelijk ergens ingelegt worden tot de drukker er aan toe is. We gebruiken nu een hele diepe kast met 15 laden en dat werkt prima. Maar waar vind ik nog zo’n kast en wat voor systemen zijn er nog meer? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken. :?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten,
    Andre.

Bijdrager
    Roberta

Ik ken het probleem. Wij gebruiken een ladekast met vele ondiepe laatjes waarin vroeger de montagefolie’s werden bewaard. Deze kast is ook prima lichtdicht, dat is ook beter voor de offsetplaten.
    Probeer eens te informeren bij Tetterode of Wifac.

Of Bacher —>

http://www.bacher-systems.com/bs/de/produkte/content/grafisch/einrichtprogramm/einrichtprogramm.htm

Bijdrager
    Andre Mesker

Goeie tip!
    Ik ga eerst Tetterode maar eens bellen want daar heb ik wel vaker contact mee. Ben benieuwd wat er allemaal te krijgen is…

Bijdrager
    Turbanus

LOL…. deze moet toch ergens in een serieus subforum kunnen….. ik zet hem in Beeldbewerking.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.