9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Gezocht sleutelhangertoegang van El Capitan 10.11.0 of 10.11.1, niet nieuwer!

Wie kan mij helpen aan een oude sleutelhangertoegant voor El Capitan?

Mag eventueel ook hele El Capitan zijn.

Bij Apple kun je alleen 10.11.6 downloaden, maar met versie 10.11.2 is Sleutelhangertoegang stuk gemaakt, toen is First Aid eruit gesloopt omdat dit een veiligheidsrisico had. Ik heb die First Aid echter hard nodig omdat mijn hele Keychain corrupt is.

Bijdrager
    MagicMouse

Ik begrijp er helemaal niets van, maar je kan El Capitan op bijvoorbeeld marktplaats kopen.

Bijdrager
    Hansi2124

Waarom zou je voor iets betalen, als het gratis is? Daar begrijp ik nou helemaal niets van….

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>MagicMouse op 22 april 2020 om 09:04</p>
    Ik begrijp er helemaal niets van, maar je kan El Capitan op bijvoorbeeld marktplaats kopen.

Het is heel eenvoudig: hij vraagt in principe of iemand die een Mac met OS X 10.11.0 of -.1 heeft, even het programma Sleutelhangertoegang naar hem toe wil sturen. Ik heb het niet (meer), anders zou ik dat wel even doen.

Bijdrager
    Shmoo

Als we dan toch bezig zijn. Kan iemand ook meteen de vieze sokken van hun vrouw naar mij sturen. Ik word daar zo wild van.

Bijdrager
    McJohn

haha!:) wild in de positieve of negatieve zin Shmoo?:)

Bijdrager
    MagicMouse

<p class=”cite”>Jakko Westerbeke op 22 april 2020 om 10:43</p>

<p class=”cite”>MagicMouse op 22 april 2020 om 09:04</p>

Het is heel eenvoudig: hij vraagt in principe of iemand die een Mac met OS X 10.11.0 of -.1 heeft, even het programma Sleutelhangertoegang naar hem toe wil sturen. Ik heb het niet (meer), anders zou ik dat wel even doen.

Je kan toch geen los programma sturen naar iemand, kan je mij het programma activiteitenweergave en iDVD naar mij sturen? En schijfhulpprogramma doe ook maar dan aub

Bijdrager
    McJohn

Als je keychain corrupt is. Kan je niet gewoon via een backup een oude KeyChain data opnieuw afhalen die niet corrupt is?
    Van laat ons zeggen een maandje terug?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>MagicMouse op 22 april 2020 om 14:33</p>
    Je kan toch geen los programma sturen naar iemand

Waarom niet? Programma’s zijn bits in het geheugen van de computer, die kun je via het Internet heen en weer sturen net als elke andere verzameling bits.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.