15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjeerd

Gezocht: Realtime beurs applicatie

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een realtime beurs applicatie voor de Mac zodat ik de realtime koersen van de AEX niet meer hoef te volgen via Firefox (of Safari). Weet iemand of er zo’n applicatie bestaat? Het zou mij namelijk heel erg helpen om zonder vertraging te kunnen beleggen.

Alvast bedankt!

Tjeerd

Bijdrager
    Yaris

Je bent nog maar 17 en je wil al real time op de beurs beleggen? Wat is er mis met die goede oude spaarrekening? :?

Bijdrager
    Tjeerd

Wil realtime beurs beleggen?

Ik beleg al realtime ;), ik ben realtime koersen via de browser alleen zat. Niks mis mee toch? Geld verdienen ;).

Bijdrager
    Yaris

Geld verliezen. :|

Bijdrager
    Tjeerd

Laten we deze draad niet vervormen tot een draad voor beleggingsstrategiën, is er zo’n applicatie op de markt?

Bijdrager
    iJoost

Maak een webknipsel met Safari dan heb je de actuele gegevens op je Dashboard.

Bijdrager
    Yaris

iStock is wat je zoekt.

Bijdrager
    Star65

Als je al belegt, ken je Binck vast en zeker wel. Is wel via de browser, maar wel realtime en daar gaat het toch om?

Bijdrager
    frankdjong
    Moderator
    Night

Heb je zelf al ‘ns hier of hier gezocht???

Bijdrager
    jackybe67

Wat is er mis met de realtime koersen te volgen via website?

http://www.tijd.be/realtime

Bijdrager
    bedhead

Is die iStock realtime? Of ook zo vertraagde koersen zoals je via finance.google.com ook kan raadplegen?

Bijdrager
    Yaris

Gevonden op het forum:

”TonE”

iStock, gebruik ik zelf en ben er best tevreden over.
    Kost maar 12 dollar en haalt de koersen van Yahoo, dus ook AEX en AMX.
    Indices zijn realtime en individuele fondsen 15 minuten vertraagd.

Bijdrager
    bedhead

Dank je Yaris. Denk als trader, dat je met die iStock niet veel bent. Op 15 minuten gebeurt er veel en je moet vaak (en zeker in deze tijden) zeer kort op de bal spelen.

Bijdrager
    Yaris

Om individuele aandelen echt realtime te kunnen volgen moet je een betalend abonnement nemen op een financiële site die die diensten aanbiedt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.