5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    buxx

gezocht: mail notificatie voor webmail

We gebruiken op het werk webmail van Kerio en ik zou daar graag graag een notificatie krijgen zodra er nieuwe mail is. Voor de gangbare webmail zijn die opties er legio, Gmail, Yahoo, Hotmail enzo, maar niet voor deze. Het is dan ook een mailsysteem die je lokaal draait binnen een bedrijf en moet kopen.

Daarom de vraag, is er iets mogelijk om software te draaien die je verteld wanneer er mail binnenkomt zonder zelf steeds te hoeven kijken.

Bijdrager
    Nietzman

Als dat mailsysteem geen gebruik maakt van een of andere standaard als pop3 of IMAP en er niemand anders is die er een tooltje voor heeft geschreven denk ik dat je dat wel op je buik kunt schrijven. Anders pak je gewoon een pop3 mail notifier, maar dan kun je ‘m ook gewoon net zo goed aan mail.app koppelen.

Bijdrager
    readefries

Is jullie Kerio mailserver ook toegankelijk mbh POP3 of Imap?

Bijdrager
    buxx

Ik geloof het wel, maar die willen we juist niet gebruiken, gezien alle contactgegevens en centrale agenda via webmail lopen.

Bijdrager
    readefries

Zijn die contactgegevens niet via LDAP te benaderen? Dan kun je nl. die gegevens gewoon benaderbaar maken in je adresboek.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.