30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)
  • Q:
    Bijdrager
    wout3r

Gezocht: Lelijke sites

Ha Mac-mates!

Klink misschien heel stom, maar ik zal het uitleggen. Ik ben samen met wat andere studenten een (hoe zal ik het noemen..) “grafisch bedrijfje” gestart. Bedrijf kan ik het niet echt noemen, het is meer een goep studenten die voor weinig geld lelijke sites gaan opleuken. Het project heet ‘de stijlmeesters’ en via onze (aankomende) site kunnen bezoekers lelijke sites aanmelden en/of nomineren voor de -mooiere naam komt nog- lelijkste site van 2006-2007. Ook kan er daar aangemeld worden voor sites die de bezoekers echt niet vinden kunnen, zodat wij daar even langswippen om te kijken of het de moeite waard is.

Het idee zal vast al wel bestaan, maar alsnog vind ik het een hele uitdaging. En nu even to the point: ik ben dus nu opzoek naar sites die echt afschuwelijk lelijk zijn, die wij al kunnen gaan opleuken, zodat als we de site lanceren al een klein portfolio aan opgeleukte sites hebben.

Dus kom maar op met die walgelijke troep;)

Bijdrager
    Snakeman

1

Bijdrager
    TijhofGraphics
    Bijdrager
    apple_mathias

http://www.rafc.be/index_content.html
    lelijkste site hoort ook bij de meest degoutante voetbalclub van ’t stad… :P :D

Bijdrager
    Walkingfingers
    Bijdrager
    wout3r
    ”mike”

http://www.microsoft.com/:wink:

Haha, die is inderdaad wel heel lelijk, daar durf ik me niet eens aan te wagen. Straks verkloot ik hun “geweldige” *kuch* structuur van de site;)

Bijdrager
    iJoost

Voorbeelden van slechte sites genoeg op deze site:

http://www.webpagesthatsuck.com/dailysucker/

Inclusief uitleg over waarom “mystery meat” niet een goed idee is:

http://www.webpagesthatsuck.com/mysterymeatnavigation.html

Bijdrager
    wout3r

Het valt me op dat de Nederlandse (basis)scholen echt afschuwelijke website’s hebben. 1x “basisschool” intypen bij almachtig Google, et voila een wereld vol lelijke site’s

Bijdrager
    MacBeer