-
Q:
Gezocht: LaCie BigDisk USB-poort + printplaat
Nieuw Lid Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 20-10-2008 | Geplaatst om: 17:52 – 20-10-2008
L.s.,Mijn USB-poort van mijn LaCie HD (product code: 300964EK) is afgebroken.
Ik ben nu opzoek naar de printplaat met USB er nog aan (of het losse USB poortje want dan kan die nog vast gesoldeerd worden)
Ik zet er een foto bij. Dat weten jullie wat ik aan het zoeken ben.
Ik heb hem hard nodig, want anders is ben ik toch een aantal zeer belangrijke documenten kwijt.Ik zoek ook op internet maar dat gaat niet echt van harte, misschien dat iemand mij hier uit de brand kan helpen.
Paul
plaatjes:
Bedankt voor de tip sypie,
alleen heb ik hier al naar gezocht en ik heb nog geen casing kunnen vinden waarin twee 3,5″ schijven in passen.
en weet niet zeker of het IDE is. in de casing staat namelijk PATA, tenzij het precies hetzelfde is.
Maar misschien heb ik slecht gezocht.
in ieder geval bedankt.”KeizerPaul”…en dan nog iemand vinden die goed kan solderen. iig bedankt.
solderen is makkelijk, check make: voor (video/pdf) tutorials
http://blog.makezine.com/archive/2007/01/soldering_tutor_1.htmlOkaj,
Solderen is (nog) niet gelukt, dit omdat ik de geschikte USB poort niet kan vinden (wel voor in de printplaat niet voor er op, die laatste heb ik nodig).
Mijn vraag is dus, heeft iemand een oude D2 big disk casing van +/- 4 jaar oud? (IDE config. + raidcontroller (dus hardwarematige RAID 0))BVD.
Paul
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.