11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Gezocht: iSight webcam!! Wie weet er e e n te koop?

Ik zoek een nieuwe webcam, want mijn oude Philipsje doet het niet meer zo goed. Ik wilde een iSight kopen, maar die zijn niet meer leverbaar. Laatst was er een bericht over een verboden stof die erin zou zitten, wat niet in de EU zou mogen, maar volgens de Appledealer wil Apple gewoon nieuwe computers verkopen en daar zitten ze allemaal al in. Wie heeft voor mij een iSight ter overname? Liefst zo nieuw mogelijk! Of weet iemand nog een adres waar ze nog nieuw te koop
    zijn?

Bijdrager
    Selected

Passage Apple Centre…Den Haag

http://www.applecentrepassage.nl

Bijdrager
    bobdebouwer

Isight kun je nog kopen bij verschillende apple dealers als ze deze nog op voorraad hebben. Anders krijgen hun ze niet meer. Maar ik weet dat de Mediamarkt in Amsterdam er nog een heleboel heeft liggen. Ik was er gister nog. Dus daar kun je een nieuwe kopen voor €149,=

dus ze zijn er nog wel. :D

Bijdrager
    MacAanZee

Bedankt alvast voor deze snelle reacties! Ik moet er namelijk niet aan denken zo’n lelijke webcam op m’n Mac te zetten van een ander merk. Ik ga de Mediamarkt ’s bellen.
    En als er nog iemand is waar ik ‘m van kan overnemen, hoor ik het graag.

Bijdrager
    klaus

Je zou wel eens 2 keer nadenken bij volgend bericht :

http://www.macworld.co.uk/news/index.cfm?home&NewsID=15729

Bijdrager
    Maced.2
    ”MacAanZee”

Bedankt alvast voor deze snelle reacties! Ik moet er namelijk niet aan denken zo’n lelijke webcam op m’n Mac te zetten van een ander merk. Ik ga de Mediamarkt ’s bellen.
    En als er nog iemand is waar ik ‘m van kan overnemen, hoor ik het graag.

als het goed is…… heeft iemand van het team One more thing er nog 1 tekoop ….hoorde ik in een podcast van de jongensssssssssss :P

Bijdrager
    Erikaatje
    ”klaus”

Je zou wel eens 2 keer nadenken bij volgend bericht :

http://www.macworld.co.uk/news/index.cfm?home&NewsID=15729

aah mooi! werd tijd:D

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb het bericht gelezen, maar het is de vraag OF er wel een nieuwe iSight komt, omdat de hele lijn Apple computers er e e n ingebouwd heeft. Intussen heb ik op drie mensen, die met een tweedehandse geadverteerd hebben gereageerd – maar na twee dagen nog niets terug gehoord

Bijdrager
    Erikaatje

ik vind een externe webcam wel handig.. dan hoef hij tenminste niet continue op me kop gericht te staan, maar een x naar buiten of op een huisdier of wat dan ook!

Bijdrager
    Ian L
    ”Maced.2″

als het goed is…… heeft iemand van het team One more thing er nog 1 tekoop ….hoorde ik in een podcast van de jongensssssssssss :P

Die is allang verkocht hoor. Ik kan het weten.

Bijdrager
    MacAanZee

@ Erikaatje: als jij dat bent op de foto zou ik ’t niet over “m’n kop” hebben, want zo beroerd zie je er dan niet uit! En verder heb je helemaal gelijk. Bij een ingebouwde webcam kan ‘ie alleen maar 1 kant op. Er zijn trouwens ook spannender dingen dan het raam en de kat.
    Een leuke lamp bijvoorbeeld. (Ik wordt melig hoor.)
    Maar even serieus: je kan ‘m inderdaad op een andere plek neerzetten, voor een ander of leuker plaatje, van een grotere afstand of een beetje van de zijkant. Ik loop ook wel eens buiten rond tijdens het webcammen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.