6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Eddie

Gezocht hobbysite’s

Voor de bezoekers van mijn website, wil ik graag een digitaal boekje vervaardigen in pdf-formaat. Met als thema hobbysite’s. Daarvoor ben ik op zoek naar nederlandstalige particuliere website’s, in verschillende categorie├źn.

Lijkt het je leuk om vermeld te worden, of wil je een website opgeven voor dit digitale boekje. Laat dan je gegevens achter op het forum (op mijn eigen forum heb ik een rubriek hier voor geopend…).

Vermeld het volgende in de gegevens:

adres van de website

naam van de website

categorie (bv. huisdieren, familie, vervoer, verzamelingen, etc.)

Uit de inzendingen zal een selectie worden gemaakt. Zodra het boekje vervaardigd is, zal er melding van worden gemaakt op mijn website. Maar dat zal nog wel even op zich laten wachten…

Bijdrager
    Macinspire

Hmm dit kan aan mij liggen maar dat soort boekjes zijn er al ontiegelijk veel, en dan dus ook gedrukt (denk maar aan die maandbladen met de ‘1001 tips’ boekjes). Lijkt me dus nogal een achterhaald idee.

Waar moet het boekje over gaan?
    Nederlandstalige particuliere websites? in verschillende categorie├źn…?
    Dat soort sites zijn meestal gemaakt met Word en werken 9 van de 10 keer niet. Dus niet echt handig om die dan in je boekje te plaatsen. Zou nogal irritant voor de gebruiker zijn om de hele tijd een 404 pagina te krijgen:)

Bijdrager
    Eddie

@Macinspire

Je hebt gelijk, in gedrukte vorm is er al veel te vinden over dit onderwerp Echter wil ik het in digitale vorm doen. Het is overigens als aardigheidje bedoeld, voor de bezoekers van mijn website… Er zullen ongetwijfeld website’s zijn die niet naar behoren werken, maar ik hoop door een selectiecontrolle dit zo veel mogelijk te voorkomen.

Het digitale boek gaat inderdaad over nederlandstalige particuliere websites, in verschillende categorie├źn.

Bijdrager
    Macinspire

Wanneer je het gaat gebruiken voor digitaal werk is het weer vrijwel zinloos aangezien de internetter dan beschikt over internet/google en dus zelf informatie over het desbetreffende onderwerp kan opzoeken.

Bijdrager
    Eddie
    ”Macinspire”

Wanneer je het gaat gebruiken voor digitaal werk is het weer vrijwel zinloos aangezien de internetter dan beschikt over internet/google en dus zelf informatie over het desbetreffende onderwerp kan opzoeken.

Natuurlijk kun je gebruik maken van google en dergelijke. Maar het is toch leuker om het allemaal bij elkaar te hebben. Kun je gelijk eens een idee op doen, bij andere en met elkaar vergelijken. Geheel zinloos, vindt ik het dus niet. Jammer dat je er zo over denkt, maar het is geen verplichte kost…

Bijdrager
    IvoFontijn
    ”Macinspire”

Mensen met hun hobby site mogen toch ook gewoon trots zijn! en het daarom leuk vinden om in zo’n ‘boekje’ opgenomen te worden.

Go Eddie, go

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.