25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:

Bijdrager
    iFredo

Gezocht: hi-res digibestand van een Think Different poster

Ik zou graag voor mij nieuwe werkkamer een mooie Think Different poster aan de muur hebben. Wat mij betreft hoeft het geen origineel te zijn en daarom wil ik een digitaal bestand op canvas laten drukken om deze vervolgens een mooi plekje te geven!

Wie oh wie weet maar ik zou moeten zoeken (Google levert weinig op) OF wie heeft zo’n bestand voor mij.

Alvast bedankt! :D

Bijdrager
    boesboes

o ja, voor mij dan ook aub!

Dit vind je natuurlijk nooit!

dream on!
    ik denk wel dat je ze ergens kunt bestellen op internet, bij een of andere louche posterzaak

Bijdrager
    iFredo
    ”boesboes”

o ja, voor mij dan ook aub!
    Dit vind je natuurlijk nooit!
    dream on!
    ik denk wel dat je ze ergens kunt bestellen op internet, bij een of andere louche posterzaak

Ik blijf toch maar eventjes dromen, if you don’t mind :|

Bijdrager
    MacBeer

De enige kans die ik je geef is op de publiciteits-afdeling van de Apple site waar je HR-bestanden kan vinden van diverse producten van Apple.
    Feit is dat die posters in een gelimiteerde oplage gedrukt zijn. Sommige exemplaren kosten vele honderden (en zelfs een paar duizend) euro, dus een HR bestand op internet vinden zodat je zelf zo’n poster kan maken… no way.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Op de klokhuis dagen in nieuwegein staat altijd een duitse handelaar met replica’s van allerlei Think Different posters.

5 euro per stuk.

Echte kan je hier bestellen:

http://missingbite.com/posters.html

Heb ik in een ververleden nog eens een hitchcock voor 79.95 op de kop getikt. Dollar staat wel gunstig nu trouwens

Bijdrager
    boesboes

http://www.apple.com/pr vind je die high res bestanden, maar zeker geen mooie think different poster.

De think different campagne is volgens mij toch de mooiste die een computerfabrikant ooit gemaakt heeft!
    styilish!:D

Bijdrager
    Esquare
    ”Meneer

Echte kan je hier bestellen:
    http://missingbite.com/posters.html%5B/quote:5ca765042e%5D

Geh, heb ik hier een klein vermogen aan de muur hangen! 8)

Bijdrager
    iFredo

Zo;n vermoeden had ik al, maar ja, niet geschoten is altijd mis. Ik denk dat het een mooie canvas wordt van mijn iBook G4 12″

Bijdrager
    geejay

collega van mij heeft in het verleden nog eens het reclamebureau gebeld voor een poster van de melkunie koeien (al het goede komt van ….). Hij kwam met het idee om er een fanclub voor op te richten en kreeg een paar van de posters.
    Weet niet welk reclamebureau voor apple werkt maar het is wel de moeite waard om er eens naar te zoeken.

Bijdrager
    iFredo
    ”geejay”

collega van mij heeft in het verleden nog eens het reclamebureau gebeld voor een poster van de melkunie koeien (al het goede komt van ….). Hij kwam met het idee om er een fanclub voor op te richten en kreeg een paar van de posters.
    Weet niet welk reclamebureau voor apple werkt maar het is wel de moeite waard om er eens naar te zoeken.

Van wat ik begrijp zal dat voor een “doorsnee” reclameposter wel lukken, maar de posters van de Think Different reclame zijn collectors items geworden dus die zullen ze niet zomaar weggeven, als ze ze uberhaupt nog hebben natuurlijk.

Ik vind het een van de beste reclamecampagnes uit de geschiedenis en wilde graag Apple heritage aan de muur hebben, al is het dan niet het origineel.

Jammer, maar helaas. Misschien toch maar in de buidel tasten? :mrgreen:

Bijdrager
    geejay

Laatste mogelijkheid is het bedrijf wat de abri’s en de bij behorende billboards onderhoud bellen! Tenminste als er weer “think different” posters ergens hangen. Niet geschoten blijft mis.

Bijdrager
    Freek.

Postertje kopen, goeie reproductie (laten) maken, postertje printen op canvas (of iets anders).

PS: ’t is een kopie voor eigen gebruik hè, niet voor de handel enzo. Anders kom je starfrechtelijk mogelijk in de knoei.

Bijdrager
    supergrover

de posters zijn inderdaad via de site van missingbite te verkrijgen maar daar gaan ze voor grof geld over de toonbank.
    een jaar of 5 geleden heb ik er 4 gratis van een klokhuisdag meegenomen en als ik de missingbitesite mag geloven heb ik ook een klein fortuin aan mijn muur hangen.

Bijdrager
    ateazz

Hey

Ik vraag me af of die posters van missingbite echt zijn, es ff checken.

Ik heb nl een paar jaar geleden al die posters gemaakt.

het buro dat Apple voor europa behartigd, is TBWA in Londen.
    Helaas bestaat de lithograaf die de beelden allemaal heeft bestaat niet meer.

greetzz

Bijdrager
    byrolf

Think different.

http://homepage.mac.com/brandevoort/callas/PhotoAlbum90.html

as hi-res as it gets.
    Natuurlijk niet om te downloaden, want da mag nie.
    Alleen kijken. Toch?

Bijdrager
    zebaz

Ik heb 2 posters hangen van einstein en hitchcock. Erg mooi. En nog 3 liggen van Picasso, Gandhi en Hitchcock. Die ga ik nog een verkopen denk ik, als ik een goed bod krijg.

Bijdrager
    Ewout

Ik heb een poster van: Hitchcock, Gandhi en Picasso…. wie biedt ??? :lol:

Bijdrager
    Nickel

Iemand die nu inmiddels wel de high-res bestanden te vinden weet? Alleen kijken hoor…

Bijdrager
    Nickel

Bijdrager
    MacBeer
    ”Nickel”

Iemand die nu inmiddels wel de high-res bestanden te vinden weet? Alleen kijken hoor…

Nee nee… vergeet het maar. Die zul je niet zo 1 2 3 op het internet vinden. Die posters zijn ERG gewild. Bovendien heeft niemand een scanner die groot genoeg is om zulke posters mee in te scannen…

Bijdrager
    marloez

heb de posters hier in grun te koop zien hangen in een winkeltje vlakbij…:D

Bijdrager
    Nickel
    ”marloez”

heb de posters hier in grun te koop zien hangen in een winkeltje vlakbij…:D

Heb je een grote scanner? :P

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”zebaz”

Ik heb 2 posters hangen van einstein en hitchcock. Erg mooi. En nog 3 liggen van Picasso, Gandhi en Hitchcock. Die ga ik nog een verkopen denk ik, als ik een goed bod krijg.

welke van picasso heb je?
    deze:

of deze:

en welke maat en welke prijs wil je ervoor?;)

Bijdrager
    JoostS

Dit topic is al erg lang geleden gestart, maar wie weet kijkt er nog eens iemand naar.
    Ik heb 2 grote originele posters van deze campagne.
    1 met Hitchcock en 1 met Picasso.
    Het is een klein beetje te zien dat ze al 20 jaar oud zijn, maar zien er nog prima uit!
    Wie biedt?

Bijdrager
    Shmoo

Niemand want je mag hier niets aanbieden

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.