14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    June

Gezocht: Gadget nieuws spotter

Hallo,

Wij zijn op zoek naar serieuze nieuwsposters (man / vrouw) die de ReviewChannel blog willen bij houden met het laatste gadget nieuws. Je moet wel een gadget freak zijn die andere wil laten weten wat er allemaal nieuw is, je spit dan regelmatig het internet naar gadget nieuws. Je bent enthousiast en minimaal 1 bericht per dag plaatsen is voor jou geen probleem, liefst uiteraard meer

Heb je interesse? Ben jij de gene die wij zoeken, mail dan naar info@reviewchannel.nl met het subject “Ik wil bloggen” . Vermeld in deze mail een korte beschrijving van jezelf en waarom jij nieuwsposter wilt worden.

Bijdrager
    Fotosoeper

Sounds interesting.. Alle gadgets, of nog op een bepaald gebied?

Bijdrager
    June

gadgets zoals: MP3 spelers, Mobiele telefoons, Personal Media players, PDA enz…

Bijdrager
    Fotosoeper

Ok, ik heb je al een mailtje gestuurd. (mikedezwart@hotmail.com)
    EDIT:
    Trouwens, hoeveel mensen heb je al of willen er helpen?

Bijdrager
    June

Op dit moment ben jij de eerste, dus zijn er nog mensen die interesse hebben… 1maal ander maal???

Bijdrager
    BuurjongenB

Ik heb ook een mailtje gestuurd :)

Bijdrager
    Soeki

hier nog een gadget freak….!!!

Bijdrager
    Kimmo

ook even een klein mailtje gestuurd….

Bijdrager
    June

Zijn er nog meer ge├»nteresseerden?? mail dan naar info@reviewchannel.nl met het subject “Ik wil bloggen”

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

Op reviewchannel.nl staat het woord FAG. Een fag is een woord in het engels zoiets als dombo/sukkel.

Ik denk eerder dat je FAQ bedoelt.
    Fast
    Answer
    Questions

:) :D

Bijdrager
    iDuck

Fast? :roll:

Leuk lijkt me dat om nieuws te spotten over gadgets. Maar elke dag minimaal 1 post over een gadget kan best tegenvallen, voor de optimisten hier :)

gr,
    Johan

ps: frequently? :o

Bijdrager
    XBL

FAQ: Frequently Asked Questions (Veel Gestelde Vragen).
    FAG (fag): scheldwoord in de trand van ‘homo’ (maar dan uiterst negatief… zoals je hier homo gebruikt om iemand verrot te schelden :P).

Over het bloggen: wat levert het voor de schrijver op? Eventuele geldelijke of materiele (review versies mogen houden) vergoeding?

Jochem

Bijdrager
    June

@XBL en Rimsic: idd, jullie hebben gelijk. ik heb de webmaster het meteen laten veranderen.

@johie: het kan idd tegen vallen maar als je weet waar je het nieuws moet vinden is dat geen probleem.

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

Er staat niet alleen onderaan FAG (wat overingens nu goed is)

Maar als je je muis op die dame houd met zo’n schouderband. Staat daar ook fag, niet dat mij het stoort maarja….:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.