11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    pille

[gezocht] Front Row-AB testje Arnhem

Sinds woensdag met veel plezier in het bezit van een MBP en alles is meer dan naar wens… behalve dan dat ik Front Row niet via de bijgeleverde afstandsbedienig werkend krijg. Met appeltje-esc doet ie het gewoon en de hardware-test geeft geen fouten in de hardware aan.

Kortom: heeft iemand in Arnhem (of in de buurt) een werkende Front Row afstandsbediening – én een klein momentje voor mij- om uit te sluiten of het aan de afstandsbediening ligt…

Mijn dank is alvast vreselijk groot:)

Bijdrager
    thijsbrg

Ga eens naar het Apple Centre in Arnhem op de Koningsstraat, daar hebben ze nog wel wat remotes liggen denk ik… Kan je meteen kijken hoe je het moet oplossen als die echt kapot is.

Bijdrager
    pille

Dank voor de tip. Ik zal ze morgenochtend even bellen.

Bijdrager
    thijsbrg
    Bijdrager
    HSL

is hij niet perongeluk gesynced met een andere AB? kijkeens bij de systeem voorkeuren en dan onder veiligheids instellingen.

Bijdrager
    pille

Nee helaas is er geen koppeling met een andere AB. Ik had daar al gekeken. Ik heb ook geprobeerd mijn AB te ‘paren’, maar m’n MBP reageert er niet op.

Bijdrager
    DarthMathicus

batterijtje eens vervangen..?

Bijdrager
    pille

Dank voor alle tips. Ben vanmorgen bij HTR geweest en de AB was kaduuk. Nog geprobeerd met een andere batterij, maar dat hielp ook niet.

Ben in ieder geval blij dat het niet aan mn MBP ligt. Ik zal contact met Apple opnemen voor een nieuwe AB. Intussen aan het genieten van mn muziek via mn nieuwe Airport Express (net gekocht bij HTR) :)

Bijdrager
    hansenonline

werkt lekker he de muziek via de airtunes, heb het zelf nu ook al een tijdje.

Bijdrager
    pille

Ik zat wel even te pielen met de instellingen, maar airtunes had ik aan de praat. ’t Is idd heel relaxed leven in een draadloos tijdperk.

Bijdrager
    pille

En toen hoorde ik (gister) in een keer klik, klik, klik en bleef mn MBP hangen. Na Hardwaretest en andere pogingen geen harde schijf meer in beeld. Met AppleCare gebeld en aan het eind van de zaterdagmiddag kon ik ‘m nog inleveren bij HTR in Arnhem. (Zo kom je er nooit, en zo….)

Als alles meezit heb ik ‘m (of een nieuwe) met 1 – 2 week weer thuis. Zucht.:( Ik was er wel even ziek van. Gelukkig heb ik mn oude eMac nog staan…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.