5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Gezocht: Firefox add-on die Javascript bij bepaalde sites uitzet

Ik zoek een Firefox add-on die Javascript uit zet op bepaalde websites.
    En dan bedoel ik niet halfbakken oplossingen als NoScript of YesScript. Probleem met dat soort oplossingen is dat in het geval van NoScript je alle sites kunt gaan whitelisten, terwijl ik er een paar wil blacklisten, en bij YesScript, die dus omgekeerd werkt, is een geblokkeerd domein niet in staat te zien dat JS uit staat. De scripts worden gewoon geblokkeerd in een Adblock achtige manier. Dat levert dus niet werkende sites op.

Mooie voorbeelden: Google, Onemorething etc werken prima met Javascript uit, maar NIET met een blokkade middels YesScript.
    De add on die ik zoet moet dus echt zorgen dat de tab waarin JS uit staat ook echt vertelt dat JS uit staat.

PS: complimenten aan OMT. De site werkt nu wel erg goed zonder JS. Zelfs voor bewerken komt er een normale URL.

Bijdrager
    sedikit

Deze misschien?
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/quickjava/

“Allows quick enable and disable of Java, Javascript, Cookies, Image Animations, Flash, Silverlight, Images, Stylesheets and Proxy from the Statusbar and/or Toolbar. This is great for increasing security or decreasing bandwidth”

Bijdrager
    sedikit

“PS: complimenten aan OMT. De site werkt nu wel erg goed zonder JS. Zelfs voor bewerken komt er een normale URL.”

En de site werkt helemáál prima, als de TS ook vertelt (voor anderen met dezelfde vraag) of een advies geholpen heeft……..

Bijdrager
    computer space

Op de een of andere manier krijg ik wel te zien of er gepost is in topics waar ik hop heb gereageerd, maar topics die ik heb aangemaakt staan niet in die lijst. Lijkt dan net of er niks geantwoord is. Ik ga het proberen.

Bijdrager
    sedikit

Je kunt het ook zo proberen: Als je op je avatar rechts-boven in het venster clickt dan kun je via “PROFIEL” je topic bekijken, en daar weer een reactie in toevoegen:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.