17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    macpro

Gezocht: DECT telefoon die synchroniseert met Adresboek

We zitten er over te denken om de vaste telefoons hier eens te vervangen.
    Dus ben ik op zoek naar een nieuwe DECT set waar 6 toestelen aan kunnen.
    Nou is dat geen probleem, maar wat ik vooral belangrijk vind is een centraal adresboek, zodat alle telefoons dezelfde nummers bevatten.
    Maar nog belangrijker eigenlijk is dat ik dat adresboek kan synchroniseren met het gewone Adresboek op mijn Mac. En dan bij voorkeur volledig automagisch, zodat ik niet zelf moet synchroniseren als ik wat wijzig.

Wie heeft goede tips of ervaring met een dergelijke set?

Aub geen discussie over de zin en onzin van vaste telefoons in dit mobiele tijdperk.

Bijdrager
    Its Showtime

Ik geloof dat deze Philips telefoon het kan, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Link: http://www.philips.nl/c/telefoons/se8881b_22/prd/nl/

Bijdrager
    Hailstorm

Philips S10 (review). Ik heb ‘m zelf ook en het is een pareltje…

Bijdrager
    BettyBoo

@Hallstorm, waar heb je ‘m gekocht als ik mag vragen?
    Ik wil ‘m ook!!

Bboo

Bijdrager
    Hailstorm

Een mazzeltje op eBay.de. Voor zover ik weet komt het toestel eind dit jaar in de Nederlandse winkels.

Bijdrager
    BettyBoo

Dank voor je reactie, ik wacht ‘m af!

Bboo

Bijdrager
    JJmac

Wij gebruiken de Gigaset SL400, via adresboek kan je het synchroniseren met het gewone Adresboek op je Mac.

Bijdrager
    nk22

Op deze site heb je een plasmabol waar meerdere usb’s bij elkaar kunnen. Misschien is dat wat?

Bijdrager
    Brombeer
    nk22 op 29 september 2012

Op deze site heb je een plasmabol waar meerdere usb\’s bij elkaar kunnen. Misschien is dat wat?

Dit van die site is in elk geval wel wat!

Bijdrager
    macpro

Dat zijn al wat reacties waar ik wat mee kan.
    Ga zometeen eens kijken wat ze allemaal kunnen.

Bedankt tot dusver.

Bijdrager
    computer space

Ik wil wel ff aanhaken: ik zoek iets om met een oude retrotelefoon te kunnen bellen met adresboek. Misschien een tussenstukje aangestuurd vanuit de mac?

Bijdrager
    macpro

Die Philips S10 ziet er wel aardig uit.
    De optie om 2 mobiele telefoons via Bluetooth te koppelen spreekt wel aan.
    Ik heb die functie nu ook al via XLink gateway, maar de kwaliteit daarvan is niet super.
    Alleen mag je maximaal 5 handsets op het basisstation aansluiten en dat is net 1 te weinig.
    Of gaat het hier om maximaal 5 EXTRA handsets?

Bijdrager
    JJmac

Hier nog wat meer info, http://gigaset.com/nl/nl/product/GIGASETSL400.html
    Volgens mij kan je het ook synchroniseren via iTunes, maar zeker weten doe ik het niet meer.

Moderator
    Poezenbeest
    Brombeer op 29 september 2012

Dit van die site is in elk geval wel wat!

HEBBEN!!!!!

@MacPro: Is er niet zo’n systeem waarbij je thuis je eigen GSM-netwerk kan draaien via de vaste lijn? Dan kan je gewoon met de huidige telefoons verder… Past vast nog wel ergens in je domotisch huis;-)

Bijdrager
    macpro

@Zerk: dat is net wat ik niet wil. De iPhones liggen altijd op een vaste plek als we thuis zijn.
    Via de XLink gaan alle gesprekken automagisch door naar de vaste telefoons.
    Das wel zo handig. Vinden wij.

Bijdrager
    macpro

Inmiddels van Philips doorgekregen dat maximaal vijf toestellen aan het basisstation mogen worden gekoppeld. Jammer.

@Hailstom: heb jij ergens die Phone Manager software kunnen downloaden? Kan het niet vinden op hun site.

Bijdrager
    macpro
    Hailstorm op 29 september 2012

Philips S10 (review). Ik heb ‘m zelf ook en het is een pareltje…

Heb hem deze week binnengekregen. Is inderdaad een mooi toestel en de koppeling met de iPhones werkt prima. Maar wat blijkt?
    Als je meerdere handsets hebt, dan kun je daarmee NIET intern bellen of een gesprek doorverbinden.
    Hoe verzinnen ze het.

Dus het toestel is retour naar de winkel en de zoektocht gaat verder.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.