17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    macpro

Gezocht: DECT telefoon die synchroniseert met Adresboek

We zitten er over te denken om de vaste telefoons hier eens te vervangen.
    Dus ben ik op zoek naar een nieuwe DECT set waar 6 toestelen aan kunnen.
    Nou is dat geen probleem, maar wat ik vooral belangrijk vind is een centraal adresboek, zodat alle telefoons dezelfde nummers bevatten.
    Maar nog belangrijker eigenlijk is dat ik dat adresboek kan synchroniseren met het gewone Adresboek op mijn Mac. En dan bij voorkeur volledig automagisch, zodat ik niet zelf moet synchroniseren als ik wat wijzig.

Wie heeft goede tips of ervaring met een dergelijke set?

Aub geen discussie over de zin en onzin van vaste telefoons in dit mobiele tijdperk.

Bijdrager
    Its Showtime

Ik geloof dat deze Philips telefoon het kan, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Link: http://www.philips.nl/c/telefoons/se8881b_22/prd/nl/

Bijdrager
    Hailstorm

Philips S10 (review). Ik heb ‘m zelf ook en het is een pareltje…

Bijdrager
    BettyBoo

@Hallstorm, waar heb je ‘m gekocht als ik mag vragen?
    Ik wil ‘m ook!!

Bboo

Bijdrager
    Hailstorm

Een mazzeltje op eBay.de. Voor zover ik weet komt het toestel eind dit jaar in de Nederlandse winkels.

Bijdrager
    BettyBoo

Dank voor je reactie, ik wacht ‘m af!

Bboo

Bijdrager
    JJmac

Wij gebruiken de Gigaset SL400, via adresboek kan je het synchroniseren met het gewone Adresboek op je Mac.

Bijdrager
    nk22

Op deze site heb je een plasmabol waar meerdere usb’s bij elkaar kunnen. Misschien is dat wat?

Bijdrager
    Brombeer
    nk22 op 29 september 2012

Op deze site heb je een plasmabol waar meerdere usb\’s bij elkaar kunnen. Misschien is dat wat?

Dit van die site is in elk geval wel wat!

Bijdrager
    macpro

Dat zijn al wat reacties waar ik wat mee kan.
    Ga zometeen eens kijken wat ze allemaal kunnen.

Bedankt tot dusver.

Bijdrager
    computer space