6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Flipstra

gezocht: dagboek met beeld

Partypeople,
    Ik zoek een prog. waarmee je een dagboek kan bijhouden (zoeiets als MacJournal) maar waarin je ook digi. foto’s kunt gebruiken d.m.v. copy paste of importeren oid. Ik kan dat nergens vinden, maar zoiets moet toch wel bestaan?

Moderator
    Adriaan Mol

Bijdrager
    PeterH

Volgens mij moet je in MacJournal gewoon plaatjes kunnen zetten hoor, werkt bij mij in ieder geval wel.

Bijdrager
    Flipstra

ach wat stom!!! gewoon drag and drop… ik zat te klooien met copy paste of via import… tnx!
    iBlog had ik ook al gezien, maar is meer gericht op het publiceren van het dagboek… iets wat ik niet wil

Moderator
    Adriaan Mol
    ”Flipstra”

ach wat stom!!! gewoon drag and drop… ik zat te klooien met copy paste of via import… tnx!
    iBlog had ik ook al gezien, maar is meer gericht op het publiceren van het dagboek… iets wat ik niet wil

Je onderwerp van het bericht laat anders blijken;)

Bijdrager
    Flipstra

Zo wat een klotezooi!! :x
    Ik zit wat te freaken met MacJournal, hele middag zitten typen(nou ja, een flink stuk) en ik denk: ’t zal wel handig zijn als je het kan beschermen tegen ‘onbevoegde ogen’. Dus ik zet er een password op… Daarna ga ik testen of het password goed werkt. Dus ik probeer het journal te lezen… Lukt niet, is password protected (so far so good) andere aanpassingen lukken ook niet. ff zien of ik het kan deleten, ja SHIT DAT KAN WEL! wat is dat voor onzin, sinds wanneer kan je een locked file deleten?! jajaja eerst ff backuppen voordat je dat probeert, maar gvd dat bedenk je toch niet?! Of is dat een feature?! nou ja… nix meer aan te doen… :sick:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.