10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Twan Spierts

Gezocht: Apple-fan voor Nieuwsuur vanavond

Voor de uitzending van Nieuwsuur van vanavond zijn we op zoek naar een Apple-fan. Iemand die veel producten thuis heeft staan, liefst ook oude spullen (museum-achtig). Heb je interesse? Of ken je iemand die aan bovenstaande voldoet? Laat het me weten, dan komen we vanochtend of -middag nog bij je filmen.

Contact opnemen kan het snelste via mail: [email protected] (vermeld je telefoonnummer).

Alvast bedankt!

Bijdrager
    WaZoo

MacAanZee?;)

“3 Apples changed the world: the one that Eve ate, the one that fell on Newton’s head & the one that Steve built. RIP Steve Jobs”

Bijdrager
    MacMouse

Heb voor de uitzending eventueel wel wat leuks staan , collectie ‘classics’. 128k tm color classic en de de Lisa en nog wat ander spul. Alleen staat het niet bijzonder tentoongesteld.

Bijdrager
    Twan Spierts

@WaZoo Heb je contactgegevens van hem? Heb net al bericht gestuurd naar MacAanZee.

@MacMouse
    Ik heb je een bericht gestuurd.

Bijdrager
    WaZoo

@Twan Hij woont ergens in Zeewolde, als ik mij niet vergis, maar is al een tijd geleden. Hij is wel ZEER actief op dit forum, dus berichtje moet goed genoeg zijn

Bijdrager
    Twan Spierts

Bedankt voor de reacties en hulp, we hebben het item inmiddels rond!

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ Twan Spierts – Elke minuut besteed aan een “Apple fan” is er één te weinig besteed aan Jobs. Doe je werk als journalist en zie maar eens een fatsoenlijk overzicht te maken van zijn gehele historie binnen de tijd die je hebt voor dit item. Al het andere is overbodige ‘man bijt hond’ onzin.

Voor onzinnige interviews met fans zap ik wel naar SBS6.

Bijdrager
    Nick Nack

De bloedhonden worden wakker… ER IS IEMAND DOOD! KASSA!

Bijdrager
    Hansi2124
    Twan op 06 oktober 2011

Bedankt voor de reacties en hulp, we hebben het item inmiddels rond!

Jammer dat ik dan van dit idee helemaal geen uitvoering heb gezien. Het ging alleen maar over iTunes…..

Bijdrager
    Stirf

En dan vooral het commentaar dat Hans Breukhoven geen verwijten heeft richting Steve Jobs m.b.t. de muziekdetailhandel. Wat een niveau weer en ik hoop voor Twan dat zoiets niet uit zijn koker kwam.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.