15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

Gezocht: app. die je volgt tijdens fietsroute en tevens vastlegt

Zoek een app. die je volgt tijdens een fietsroute en de route tevens vastlegt.

Bijdrager
    Wyodor

Als je het nieuws een beetje volgt, weet je dat een iPhone het al automatisch voor je doet.

Bijdrager
    bouncer

Zoek eens op tracks, trails, bicycle, fiets, fietsroute ed in de app store. Dan gaat er een wereld voor je open.

Bijdrager
    KarelWillem

RunKeeper

Gratis en voor niets en erg fijn werkend.

En, ondanks dat de naam anders doet vermoeden, ook perfect voor fietsers.

http://runkeeper.com/running-app

Bijdrager
    iFabian
    Moderator
    unSOUND

MotionGPS

Bijdrager
    victor93

Cyclemeter kan dat ook. Weet iemand ook een echte turn-by-turn fietsnavigatie app, want navigon en tomtom, kunnen het in een zekere zin wel, maar sturen je rustig ook over wegen waar je helemaal niet met de fiets mag.

Bijdrager
    macpro

Ik gebruik al een tijdje EveryTrail.

Bijdrager
    Masto

IMapMyRide. Doet wat het zegt…

Bijdrager
    SunKeeper

Strava. Klik om in iTunes te bekijken.

Sommige mensen beweren dat je maar 5 ritten per maand mag uploaden, maar ik zit binnen 3 weken over de 20, en ik heb geen melding gezien. Op de website kan ik na inloggen ook de ritten en de kaart bekijken. Ik heb tot nog toe geen cent betaald, dus het zal wel goed zijn.

Werkt prima, laat de afstand, gemiddelde snelheid, en tijd van vertrek tot aankomst zien, en ook de tijd dat je werkelijk aan het rijden was. (dus als je voor het stoplicht staat wordt dat in die teller niet meegeteld, maar wel in de andere teller) en op de kaart zie je de afgelegde route.

Edit: die 5 uploads is kennelijk bedoeld voor het publiekelijk tentoonstellen van je rit om aan een wedstrijd mee te doen, of met anderen te vergelijken. Maar voor eigen gebruik is het dus helemaal gratis.

Bijdrager
    Horloge

Ik bedoel dus dat hij niet alleen de tijd vastlegt , maar de daadwerkelijke route die je aflegt.
    Dus ik fiets van delft naar utrecht . De route die ik neem vastlegt ,zodat ik die later terug kan zien hoe
    Ik precies gereden ben.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zeg ik: RunKeeper.

Zowel in de App als online is je route helemaal na te kijken, inclusief hoogtes, snelheden, afstanden, kaart, noem het maar op.

Bijdrager
    Horloge

dat ziet er heel netjes uit.

zoiets zoek ik
    thanks!

Bijdrager
    KarelWillem

Het kost niets (meer).
    Het werkt perfect.
    Het is geschikt voor lopen, rennen, varen, noem maar op.
    Het heeft een prachtige website.
    Heeft koppeling met FaceBook.
    Kan worden gekoppeld met een hartslagmeter.
    etc.

Ik gebruik het al dik anderhalf jaar en ben er nog steeds erg blij mee.

Het is de enige reden dat ik af en toe nog hard loop.
    Zonder RunKeeper had ik het al lang opgegeven.:lol:

Bijdrager
    Horloge

zo zie je maar weer waar apps al niet goed voor zijn

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.