9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    leon_v

Gezocht Airport antenna voor Powermac G5

Ik wilde mijn oude G5 aansluiten op een Airport netwerk. Met de nodige moeite heb ik een Airport Extreme-kaart gevonden (voor 77 euro), maar nu kom ik er achter dat er ook een T-vormige antenne bij mijn G5 zou moeten zitten. Die heb ik volgens mij nooit gezien en ze zijn – begrijp ik – niet meer leverbaar.
    Heeft iemand nog zo’n ding? Of weet iemand een andere truc? Er loopt al twee maanden 10 meter netwerkkabel door het huis, en daar wil ik wel vanaf.

Alvast bedankt,
    Leon

Bijdrager
    soulutions

Ik zal ’s ff kijken, volgens mij heb ik er nog wel eentje liggen in mijn ‘rommelkoffer’… morgen weet ik meer…

Bijdrager
    nookie

Je hebt de 2 trucs al zelf gevonden voor je probleem. Of een antenne of een airport kaart.

Bijdrager
    soulutions

Yep, gevonden, pm me je adres e.d. maar dan stuur ik je ‘m wel ff op… :wink:

Bijdrager
    Pieterr
    ”leon_v”

Ik wilde mijn oude G5 aansluiten op een Airport netwerk. Met de nodige moeite heb ik een Airport Extreme-kaart gevonden (voor 77 euro), maar nu kom ik er achter dat er ook een T-vormige antenne bij mijn G5 zou moeten zitten.

Laatst ook al iemand: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=143889
    Overigens, als zo’n kaartje 77 euro moet kosten, is een AirPort Express misschien toch een betere investering.

Bijdrager
    leon_v

Ik zie dat inderdaad precies dezelfde vraag al eens werd gesteld. Met het juiste antwoord. Ik had toch beter moeten zoeken, sorry dus.
    Soulutions, bedankt. Ik stuur je mijn gegevens.
    Leon

Bijdrager
    mark-a-mac
    ”Pieterr”

Overigens, als zo’n kaartje 77 euro moet kosten, is een AirPort Express misschien toch een betere investering.

Of een Sitecom-300N USB-stick, voor 29 Euro bij de PC-boer.

Bijdrager
    KR1275

Die kaartjes waren destijds 50 euro bij Apple. Ik heb er ooit zelf eentje gekocht. Worden ze dan niet meer gemaakt?? Lijkt me dat ze je een poot uitgedraaid hebben… De snelheid is ook nog uit de oude doos.

Bijdrager
    diotav
    ”Richard

Die kaartjes waren destijds 50 euro bij Apple. Ik heb er ooit zelf eentje gekocht. Worden ze dan niet meer gemaakt?? Lijkt me dat ze je een poot uitgedraaid hebben… De snelheid is ook nog uit de oude doos.

Deze kaartjes zijn inderdaad EOL. (End of Life)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.