13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Dennis_Ajax

[GEZ]Magsafe verlengkabel

Ik heb mijn MBP gekocht in de US dus mijn verlengkabel beschikt niet over de juiste stekker. Had al wel zo’n adapter die ik op de magsafe kan zetten, dus opladen gaat wel. Waar kan ik zo’n kabel vinden, of heeft er iemand nog 1 over?

Bijdrager
    jasper050

Knip de us stekker eraf en zet er een andere op.

Bijdrager
    Ian83

Kan je bij elke reseller kopen.

Bijdrager
    stijn23

Je kan er ook een (veel goedkopere) klassieke kabel voor gebruiken, zoals die ook aan bijvoorbeeld stereo-ketens en dvd-spelers gebruikt worden.
    Die past uiteraard minder goed bij het apple-design, maar werkt overigens even goed.

Bijdrager
    Sanjeev

De grijze kabel kost bij de icentre €19,-
    Klein opzet stukje kost €13,95

Bijdrager
    Oppie

Voor 2 euro of zo overal te koop bij elektronica zaken; wel in zwart of wit…

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”Sanjeev”

De grijze kabel kost bij de icentre €19,-
    Klein opzet stukje kost €13,95

goede deal voor eenieder die graag genaaid wordt…

Bijdrager
    arri

gewoon zo

Bijdrager
    Exquise

tja ziet er niet echt uit zo…

Bijdrager
    Dennis_Ajax

Bedankt voor de reacties. Zal binnenkort even kijken wat ik ga doen;) Had al bij Macinside gevraagt of ze zo’n kabel hadden oid. Toen gaf hij als antwoord dat ik gewoon maar even een nieuwe magsafe voor 90 euro bij hun kon kopen.

Bijdrager
    Pivni Pes
    ”arri”

gewoon zo

Dit is niet het verstandigste manier, als je goed kijkt, zit daar een metaal nokje, dit nokje is je aarde.
    Zoals al een paar keer gemeld, stekker er af knippen, en een juiste er aan zetten.
    Zo heb ik dat ook gedaan met mijn MacBook uit GB, werkt perfect, en je ziet er bijna niets van.

Bijdrager
    MacBoot

als je het verlengstuk er niet op zet heb je ook geen aarding….:roll:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.