13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Dunedain

gezinsboodschappenlijst

Wanneer de hagelslag door mijn dochter wordt opgemaakt grijp ik mis. Zoonlief drinkt de laatste cola op. Shit, geen cola meer. Herhaaldelijk zeggen mijn vrouw en ik: “schrijf het dan op wanneer er geen voorraad meer is”. Pen en papier liggen klaar in de keuken.

Is daar eigenlijk geen app-oplossing voor? Ik zie wel boodschappenlijstjes-apps maar die zijn slechts voor één iphonebezitter. Ik wil dat, wanneer ik een artikel in de app zet, deze ook verschijnt in de app van mijn vrouw en twee kinderen.

Bestaan hier iphoneoplossingen voor?

Geblokkeerd
    Anoniem

Een gewone ToDo-list app moet wel werken denk ik. Ik ben zelf zeer tevreden over Remember The Milk, die kun je ook syncen met meerdere devices.

Bijdrager
    Steve Brooklyn

iCal gedeelde agenda?

Bijdrager
    TRA

Bij mij werkt het briefje op de koelkast nog steeds het beste.
    Verschijnt aan iedereen die in de buurt komt, met of zonder iphone.

Bijdrager
    Ezri Dax

@TRA ja

Bijdrager
    Maxh

Als je een iPad hebt dan is daar de app ShopShop ideaal voor.

Verschillende boodschappenlijstjes te maken en je kan er honderden producten in kwijt!

Even printen (nu nog eerst even naar je e-mailadres sturen en dan printen, maar dadelijk met 4.2 kan je misschien rechtstreeks printen).

Heel handig!

Bijdrager
    Maxh

Sorry, niet goed gelezen je hebt het over een iPhone -oplossing…

Bijdrager
    michelvdb

Niks makkelijkers dan een bijdehante papiertje-en-potloodje.

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kunt ook met een whiteboardmarker op de koelkast oid schrijven, als we dan toch analoog gaan.

Bijdrager
    michelvdb

Die koelkastdeur is iets moeilijker om mee op strooptocht te nemen, maar het lukt wel…:lol:

Bijdrager
    KarelWillem
    Steve op 18 november 2010

iCal gedeelde agenda?

Als je MobileMe hebt en de boodschappenlijst gewoon in Agenda gooit, wordt deze gesynct over al jullie devices.
    Iedereen is altijd bij dan.

Bijdrager
    fatboysmart

De app ‘shopper’ werkt prima. Je kunt boodschappenlijstjes delen door ‘Shopper Connect’ te activeren binnen de app, waardoor je lijstjes gedeeld worden met andere iPhones/iPads. App is ook Nederlandstalig.

http://itunes.apple.com/us/app/shopper-shopping-list-flyer/id284776127?mt=8

Bijdrager
    MacbookTo

Bor, bij remember the milk moet je je aanmelden. Zitten daar geen addertjes onder het gras?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.