-
Q:
gezinsboodschappenlijst
Wanneer de hagelslag door mijn dochter wordt opgemaakt grijp ik mis. Zoonlief drinkt de laatste cola op. Shit, geen cola meer. Herhaaldelijk zeggen mijn vrouw en ik: “schrijf het dan op wanneer er geen voorraad meer is”. Pen en papier liggen klaar in de keuken.
Is daar eigenlijk geen app-oplossing voor? Ik zie wel boodschappenlijstjes-apps maar die zijn slechts voor één iphonebezitter. Ik wil dat, wanneer ik een artikel in de app zet, deze ook verschijnt in de app van mijn vrouw en twee kinderen.
Bestaan hier iphoneoplossingen voor?
@TRA ja
Als je een iPad hebt dan is daar de app ShopShop ideaal voor.
Verschillende boodschappenlijstjes te maken en je kan er honderden producten in kwijt!
Even printen (nu nog eerst even naar je e-mailadres sturen en dan printen, maar dadelijk met 4.2 kan je misschien rechtstreeks printen).
Heel handig!
Steve op 18 november 2010iCal gedeelde agenda?
Als je MobileMe hebt en de boodschappenlijst gewoon in Agenda gooit, wordt deze gesynct over al jullie devices.
Iedereen is altijd bij dan.De app ‘shopper’ werkt prima. Je kunt boodschappenlijstjes delen door ‘Shopper Connect’ te activeren binnen de app, waardoor je lijstjes gedeeld worden met andere iPhones/iPads. App is ook Nederlandstalig.
http://itunes.apple.com/us/app/shopper-shopping-list-flyer/id284776127?mt=8
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.