7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rutger1981

Gewoon fotos op je ipod zetten ZONDER sync

Ik kon het niet echt direct vinden op het forum maar….:D Is het mogelijk op een of andere manier om fotos van je mac gewoon via drag en drop op je ipod te zetten en dat ze ook nog op je ipod te bekijken zijn…. ik heb het gevoel dat ik ergens overheen kijk…. voor de mensen die zeggen dat ik iphoto daarvoor moet gebruiken : Ik heb meerder computers waar er telkens andere fotos in iphoto staan dus als ik 1 comp met mijn ipod sync verlies ik de fotos die ik met de andere comp al had gesynced… ik wil dus alles kunnen verzamelen. Thanx alvast

Bijdrager
    PietjePuk

iPhoto is niet nodig, iTunes wel, daar moet je als bron van fotos niet voor iPhoto kiezen maar gewoon voor een map.

Bijdrager
    Rutger1981

Kom ik met syncen niet in de problemen als ik de fotos van de andere comp erop wil zetten?
    Maar mijn dank is nu al groot … ik had al zoeen gevoel dat het een simpel ding zou zijn .:D

Bijdrager
    Rutger1981

Ik kom dan toch ook in de problemen zodra ik hem dan wil aansluiten op een andere comp waarvan ik dan ook fotos van op mijn ipod wil zetten … dus problem NOT solved!….:(

Bijdrager
    jackybe67

Als je itunes insteld dat hij jouw ipod handmatig importeerd ipv automatisch syncen is het probleem dan niet opgelost?

Bijdrager
    Rutger1981
    ”jackybe67″

Als je itunes insteld dat hij jouw ipod handmatig importeerd ipv automatisch syncen is het probleem dan niet opgelost?

Helaas is deze functie alleen voor muziek en niet voor photos:(

Bijdrager
    jappo

Maar je kunt wel aangeven welke foto’s erop moeten toch?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.