4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iphonio2

Gewone SMS voicemail doet het niet bij T-mobile&iPhone3G..?!

Hoi OMT-ers,

Mijn gewone SMS voicemail doet het niet bij T-mobile. Nu gebruik ik daarom al lange tijd de functie dat ik gebeld wordt door mijn voicemail als er een voicemail achtergelaten wordt. Werkt wel, maar is toch veel onhandiger dan gewoon een good old smsje. Ik heb geen iPhone T-mobile abo, dus geen visual voicemail. Dit probleem was er altijd al, maar ik hoopte dat het inmiddels (bv met iPhone OS 3.0) opgelost was… Is er gewoon geen oplossing voor, of moet ik iets doen waardoor ik toch gewoon de good old sms notificatie van een voicemail krijg op mijn iPhone 3G?

Bijdrager
    ATT

Je voicemail bellen en het in de instellingen aanzetten werkt ook niet..?

Bijdrager
    iphonio2

@ATT bedankt voor je snelle reactie. Dat had ik dus gedaan, maar toen werkte het niet. Ik heb het nu nog maar een keer geprobeerd door mijn eigen voicemail te bellen en een berichtje achter te laten en nu doet hij het wel! Misschien had het systeem even nodig om het om te schakelen. Maar iig doet hij het dus!

Top dus, alleen nog hopen dat visual voicemail nog beschikbaar komt voor alle abo’s. Dat zou helemaal mooi zijn:-)

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Na, na zoveel dagen ben je wel mooi je berichtje kwijt. Heb voortaan me voicemail liever in email zoals bij ziggo. kan je het bewaren zolang je wilt.

verder kost het afluisteren van je voicemail bij tmobile dus gewoon belminten heb ik van een moderator gehoord van het forum.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.