5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Bruce27

geweigerde post maar hoe dan?

Ik krijg de melding dat ik de vraag al eerder heb gesteld. klopt maar geen antwoord op gehad. probleem nogal groot dus. maar nog eens proberen kan dus niet? Misschien is er dan een wijsneus die het weet. hoe kom je anders verder?
    als het zo’n slim systeem is, leidt dan naar de oorspr. vraag en zet die weer vooraan na x maand of zo. dit is ergerlijk.

Bijdrager
    Usain

Wij geven pas antwoord na de 5de keer plaatsen, nog even doorgaan dus.

Moderator
    Pete.Z

Het is zinloos om voor dezelfde vraag meerdere topics te openen.
    Is je probleem niet opgelost, gebruik je oorspronkelijke topic dan door daar weer te reageren, dan staat het vanzelf weer bovenaan de lijst, en je houdt ook de eventuele antwoorden netjes bij elkaar. Ook handig voor toekomstig gebruik door anderen.

Bijdrager
    Bruce27

Usain: snap ik niet, sarcastisch of zo?
    bug?; wanneer ik op “abonneer topic” druk nadat ik tekst getypt heb ben ik die kwijt en en kan ik opnieuw beginnen.

Pete Z: wilde ik ook doen maar kan het item nergens meer vinden…er staan er nog maar een paar.

mvg,

Bijdrager
    Bruce27

herstel; items gevonden maar wel merkwaardig: fora wordt in aanvang wel, maar niet meer getoond als je reageert op iets.
    overigens; de term “fora” zegt wel wel erg weinig om daar naar je items te zoeken. “postings” zou beter zijn lijkt me.
    mvg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.