8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    luukhoekx

Gevonden feature op iPhone…

Hoi jongens, ik weet niet of dit al langer bekend was bij jullie maar ik kwam er vandaag achter, en naar mijn idee zat deze functie er niet eerder op.

Als je je iPhone vergrendeld en dan weer op de knop drukt dat je aanstalten wilt gaan maken om hem te ontgrendelen kan je twee keer achter elkaar snel op de home bottum drukken. Als je dat doet dan krijg je een mini weergave van je iPod. Je kan naar het volgende of vorige nummer toe en je kan het volume aanpassen.

Was dit al een tijdje bekend of wisten meer mensen dit nog niet?

Bijdrager
    Rogier

Dit is al sinds de release van de iPod zo.

Deze functie kan je ook gebruiken als je in je homescreen, of in een app zit.

Nog een leuke functie: Tegelijk op de button bovenin en de home-button indrukken, dan maak je een Printscreen.

Bijdrager
    milann

Was al bekend :wink:

Bijdrager
    luukhoekx

Nou dan ben ik gewoon sloom:P

Maarja ik vond het heel wat toen ik wilt op mijn toetsen aan het drukken was en oppeens dat schermpje kreeg:)

Bijdrager
    MacAanZee

Je kunt geloof ik kiezen wat je wilt: met twee keer drukken op de homebutton naar de iPodfunctie of naar ‘contacten’.

Bijdrager
    gtalien

Ben bang dat ’t al een tijdje bekend was;)
    Gebruik ’t al sinds ik ‘em heb:P

Deze bedoel je toch?

Bijdrager
    luukhoekx

Ja inderdaad dat bedoelde ik. En dus niet wat de rest zegt kom ik nu achter, want dat zou een beetje stom zijn als je dat nog niet wist… Maargoed weer wat geleerd vandaag!

Bijdrager
    marvin

Heb gisteren een iPhone gehaald maar deze tip kende ik zelf ook nog niet. 8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.