10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    kinket

Gevonden bestanden in Finder sorteren op "mappen"…hoe?

Het lukt me niet, lees: ik kan nergens iets aanvinken in finder om gezochte bestanden met een bepaald woord te sorteren op basis van mappen cq op basis van pathfinder. Natuurlijk kun je onderaan lezen waar je het gevonden bestand kunt terugvinden, maar ik zou graag een gesorteerd overzicht hebben van de padden/mappen waar ik bepaalde bestanden kan terugvinden.

Wie heeft de oplossing?

Bijdrager
    BoniMacX

i don’t get it… aanvinken in finder op basis van pathfinder?… geen idee waar je naar toe wilt.

Bijdrager
    bartvdv

@BoniMacX

Onderaan het finder-zoekscherm staat het volledige pad waar het bestand gevonden werd. Je kan daar inderdaad niet op sorteren.
    Misschien dat een of andere ‘utility’, niet van Apple, dat wel kan.

Bijdrager
    Hydræ

Misschien kan TotalFinder het wel.

Bijdrager
    kinket

Uiteindelijk pathfinder gedownload, eerste 30 dagen gratis, en daarmee kan ik prima uit de voeten. Je kunt na een zoekopdracht het pad aanvinken en zo heb je in een simpele muisklik een overzicht in welke mappen je bestanden staan:)

Bijdrager
    BoniMacX

oh, je wou iets kunnen in Apple’s finder wat je wel kon in pathfinder, maar installeren van die laatste zag je niet zitten, dat was het.
    Nu nog bedenken of je het ooit gaat kopen:-)
    Daar op software gebied Apple’s finder zowat het enige is waar ik zware kritiek heb, heb ik PF ook al lang geleden gekocht.

Bijdrager
    kinket

Voor die 2,89 euri heb ik hem al gekocht. Daar hoef ik geen 30 dagen bedenktijd voor :).
    Ik gaf het aan voor anderen die het eventueel willen proberen.
    Als je al je problemen elke keer voor 2,89 kan oplossen is het leven toch verrukkelijk probleemloos.

Bijdrager
    BoniMacX

2,89 euri? Path finder waar ik het over heb kost $39,96 – upgrade $19,95 > http://cocoatech.com/pathfinder/
    In de app store vind ik zoekend op ‘path finder’ of ‘pathfinder’ niks vergelijkbaars van 2,89 euri.
    Dus mij een raadsel over welke pathfinder jij het hebt.

Bijdrager
    kinket

BoniMacX, je hebt helemaal gelijk. Ik had nog drie andere appjes gekocht en daar heb ik 2,89 st. voor betaald. Het was laat gisteravond, maar bij jou nog later;)

Bijdrager
    BoniMacX

8-)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.