19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    icecream

geur uit imac 2011

Sinds ik mijn nieuwe iMac heb merk ik dat er een soort van rara geur uit de iMac komt. Bij PC’s is dit ook zo en dit is normaal natuurlijk maar bij de PC, zet je meestal op de grond, dan merk je er niet zoveel van en de iMac zit vlak voor je neus natuurlijk. Iemand hier nog meer last van? Hoort dit of kan er iets miss mee zijn?

Bijdrager
    Afroman

Dat is de geur der nieuwheid. Gaat vanzelf weg.

Bijdrager
    Nick Nack

Ik weet wel dat nieuwe Apple producten inderdaad een geur bij zich dragen die ik bij geen enkel ander apparaat heb waargenomen.

Maar maak je niet ongerust… dat is de geur van perfectie

Bijdrager
    icecream

Maar gaat deze geur wel weg dan?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik denk dat ze dat expres doen. De geur is nogal ‘clean’.
    Abercrombie spuit ook haar hele winkels vol met een bepaald luchtje.
    De neus wil ook wat;-)

Moderator
    Koen van Tongeren

Jaaa, FIERCE… heerlijk luchtje. Gaat altijd een flesje van mee in de koffer naar huis.

Maar goed, back to business: dat luchtje trekt na een aantal weken vanzelf weg. Een beetje fanboy geniet er met volle teugen van.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Die heb ik ook!:-D
    In Amerika hebben ze er een hekel aan omdat iedereen het draagt maar in Nederland vind iedereen het geweldig.

Ik vind de geur uit de Mac juist wel lekker! De geur zit ook echt op alle Apple producten.
    Mijn ervaring is dat die geur best wel lang blijft. Maar je neus raakt er ook aan gewend want vaak ruikt een ander het wel nog.

Bijdrager
    pim939

ik vind die geur ook lekker. ik heb nu 1jaar een imac en ruikt het nog steeds

Bijdrager
    icecream

dus het gaat niet weg dus?

Bijdrager
    AppleStef

Bij mij was het na 1 week weg. (spijtig:( )

Bijdrager
    icecream

Iedereen hier vind die geur lekker zo te zien maar wie zegt dat het gezond voor je is? Na een tijdje vind ik het toch wel minder dus hoop dat het wel weg gaat eigenlijk.

Bijdrager
    AppleStef

Zet dan even wat ramen open zodat de kamer goed verlucht zodat de geur sneller weg gaat.

Bijdrager
    suriflavour

gewoon wat luchtverfrisser of Deo in spuiten. via die gleuf aan de achterkant ofzo! Werkt prima…

Bijdrager
    Siparti

Dat blijft heel erg lang, bij mij ruik je het na 2,5 jaar nog (geen geintje).
    Alleen als ik m’n neus op het aluminium druk, maar toch (geloof het of niet: ook geen geintje).

Bijdrager
    pim939

ik ben ook eigenlijk wel benieuwd wat voor een geur het is en of je het ergens kan krijgen

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
    Maar dat zal wel komen omdat ik al al ruim 30 jaar aan de Apple ben…. :crazy:

Bijdrager
    leopard

Toen je de iMac kocht heb je dan geen flesje deodorant bij gekocht :grin:. Ik heb nu 2 iMac’s een uit 2009 en een van dit jaar. Geen van beide geven een geur af.

Bijdrager
    MacTS

In feite geven alle elektrische apparaten een geur af als ze warm worden. Bij auto’s vindt men dit meestal lekker, bij een nieuwe Mac is het vaak nog sterker omdat de ventilatoren dit luchtje naar buiten werken. Maar ik moet zeggen, mijn iMac van maart 2009 ruikt echt niet meer (naar nieuw).

Bijdrager
    jobz

Jared Polin aka Fro is ook bekend om het ruiken aan nieuwe producten, vooral objectieven.
    De zogeheten sniff-test…

http://froknowsphoto.com/category/sniff-test/

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.